Taart wat heerlijk dat je het verlossende woord (brief) gehad hebt! Toen wij het goede nieuws kregen deze zwangerschap, was het bijna onwerkelijk dat het deze keer goed was. Cato, hoop dat jij straks ook meer weet!
Ik zit met jullie mee te lezen, en ik heb vorige maand de uitslag van mijn NIPT gehad. Gelukkig alles goed met de kleine meid.. Maar Cato, als je nog geen brief hebt gehad straks moet je gewoon even bellen. Ik heb op een maandag de nipt gedaan, en krijg die vrijdag erop de uitslag. Omdat ik zelf gebeld heb... Ze hadden de uitslag al 3 dagen binnen maar er was iets mis gegaan bij de postkamer. Heb uiteindelijk nog 5 dagen op de brief moeten wachten, en nog 2 keer gebeld of ze het wel echt goed gezien hebben. Overigens was dit wel in het WKZ. Dus Cato, gewoon zelf even bellen. Dit wachten is onmenselijk..Ik duim voor je!
Dat is exact hoe ik het voel. Het eerste half uur na ontvangst was ik euforisch, daarna een beetje vlak en vol ongeloof.... zo gek! Vanaf augustus nu eindelijk het gevoel dat ik ECHT zwanger mag gaan zijn...... Thanx voor je bericht mappie... lief dat je reageert en je ervaring deelt!
Mee eens! Ze moeten die uitslag zoiezo hebben, aangezien onze bloedafnames in hetzelfde ziekenhuis hebben plaatsgevonden, maar bij mij 2 dagen later. Ben erg benieuwd, hoop zo enorm dat Cato ook een brief heeft... Voel me haast schuldig dat ik het zo enthousiast hier gepost heb, maar ik was zoooo blij.....
Ik hoop het ook voor haar.. En begrijp jou gevoel, maar jouw vreugde mag er ook zijn toch? En laten we hopen dat jullie straks samen enthousiast kunnen zijn!
Super! Gefeliciteerd meid, nu die knop om en lekker gaan genieten . Cato, ik hoop dat het duimen niet meer nodig is na vandaag, maar ze draaien vooralsnog even door.
hallo. Jullie hadden gelijk!!!! toen ik thuiskwam zat de brief in de brievenbus. was even helemaal ondersteboven gisteren. had al vanaf dinsdagavond hoofdpijn die niet overging en dan nog de hele middag in de stress of ik wel een brief zou hebben als ik uit me werk zou komen, aangezien ik de vk ook maar niet hoorde en die had gezegd ik neem contact met je op als ik iets hoor (vandaar dat ik ook dacht dat er niks binnen zou zijn) werd me beetje teveel. Maar vanmorgen werd ik wel wakker met een heerlijk opgelucht gevoel. kan de pauze knop er weer afhalen en nu echt gaan genieten!!! Lief dat iedereen zo meeleeft!!! Belde trouwens vanmorgen met de vk en die wist nog van niks, terwijl die op dezelfde dag nieuws hoort te krijgen als mij.. dus die was ook wel heel blij
Cato, wat een heerlijk en fijn nieuws! Ik weet precies hoe het voelt, alle negatieve gedachtes vallen van je af. Nu heerlijk genieten van je zwangerschap! Liefs