Vandaag een echo gehad en volgens eigen berekening zou ik 8w 3d zijn. Volgens verloskundige ben ik 6w 5d. Nu heb ik deze echo gehad maar verloskundige is er niet duidelijk in of het nu goed is of niet omdat ze het zelf ook niet weet en er niets van kan maken. Ze denkt dat dat rondje bij het kind hoort maar weet het niet zeker want dan zou het wel een hele rare vorm hebben, maar als het er niet bij hoort en ze dan meet zou ik nu 6 weken zijn en is het kindje niets gegroeit ten aanzien van vorige echo (vorige week dinsdag). Het heeft trouwens wel een goede hartactie! Maar toch leek de verloskundige zich zorgen te maken. Iemand die dit bekent voorkomt?
als ik google op een echo van 6w5d dan krijg ik allemaal dezelfde plaatjes te zien? en mijn echo was ook ongeveer zo, en ik werd ook anderhalve week terug gezet ivm een late eisprong. Ben inmiddels bijna 18 weken en niks aan de hand dus misschien hoef je je geen zorgen te maken?
Je verloskundige "weet het ook niet"? Wat is dat nou voor iets raars. Zeg niks of kom met een verklaring want zo maak je een aanstaande moeder alleen maar onzeker. Ik weet wél, dat toen ik de verloskundige belde om te melden dat ik zwanger was ik met stel en sprong moest komen want "ik was al 8,5 week"!! Nou, met de eerste echo ging ik hoppaaa... even meer dan 2 weken terug en was ik 6 weken en 2 dagen Snapte er zelf niks van, maar het komt voor dat een eitje even rond blijft dwalen voor het zich innestelt. Dat had ik dus. En jij ook denk ik. Ik zie op zich niks vreemds op je echo maarja, dan ben ik misschien toch een beetje een leek Ik heb mijn echo's allemaal in het ziekenhuis. Mijn VK heeft geen echo apparaat.