Wow, dit kwam ik net tegen: McDonald's stopt met wrap na dood jongen | Binnenland | Telegraaf.nl Best wel heftig of niet?
Ja erg. Maar hij is overleden aan de gevolgen van een allergie, dus ik vind het eigenlijk een beetje misleidend dat ze deze titel gebruiken (en dan heb ik het dus vooral over die 'Jongen overleden na eten wrap McDonald's' die ik overal lees)
Jongen had waarschijnlijk een pinda allergie.. Beetje vreemd dat Mcdonalds stopt met de verkoop van een product nadat iemand een allergische reactie heeft gehad.
Ja oke dat is zo. De MC Donalds kan er zelf niks aan doen eigenlijk, de persoon had moeten vragen of er iets in zat met betrekking tot zijn allergie. Als hij dat niet had gedaan dan is het, sorry dat het zo bot eruit komt, eigenlijk toch een beetje zijn eigen fout. Edit; Titel veranderd, zo beter?
Mag je bij een pinda allergie wel sesam zaad en div? Zo niet dan erg vreemd om bij de mac te gaan eten omdat op de broodjes toch dat zaad zit?
Beetje vreemd, ik ben ook allergisch voor tomaat, dit zit op de meeste burgers en wraps, maar daarom bestel ik altijd zonder tomaat en dat gaat altijd goed. Als ik er nu voor kies om 1 met tomaat te nemen en daardoor overlijdt lijkt me dat toch echt mijn eigen verantwoordelijkheid.
Wist deze jongen eigenlijk wel dat hij allergisch was? Lijkt me vreemd als je een levensbedreigende allergie hebt,er vanaf weet en dan denkt: ik bestel eens een wrap met pinda(!!)saus..
De jongen was 17, als hij echt een ernstige pinda allergie had zou hij dat voor die tijd echt wel geweten hebben lijkt me, het zit in zo veel producten.
Ik weet het maar voor de zekerheid toch even aangepast Ik vind verder dat het een beetje een vreemd verhaal is. Die jongen had een pinda allergie en dan neemt hij inderdaad een saté wrap, waar dus pinda's inzitten... Beetje raar..?
hij kan ook allergisch geweest zijn voor de gluten. Voedselallergie - Aandoeningen | Gezondheidsplein.nl en natuurlijk de manier waarop hij is behandeld nadat hij de klachten kreeg heeft waarschijnlijk een anafylactische shock Anafylactische shock (Shock, anafylactisch) - Aandoeningen | Gezondheidsplein.nl gekregen na het eten van dit voedsel.
Bij t nieuws zei ze dat dat uit respect naar de familie was, niet omdat er iets mis was met het product, ze laten het verder ook niet testen.
Het zou best kunnen dat hij dat niet wist. Ik ben 27 en ben er pas achter gekomen dat ik niet tegen bepaalde fruitsoorten kan.
Vreemd verhaal. Uiteraard ontzettend triest maar ik neem aan dat hij toch wel wist allergisch te zijn. Zeker met een pinda allergie, dat zit in zoveel producten. En dan neem je een Wrap saté? Vooral voor de nabestaande verschrikkelijk.
Dat is waar, als deze jongen het niet wist en dacht een lekkere wrap te eten, is dat niet goed afgelopen helaas. Wel zeker heel sneu voor alle nabestaanden.
Een allergie waardoor je overlijdt kom je in de meeste gevallen echt wel voor die tijd achter. Ergens slecht tegen kunnen of echt een fatale allergie is wel een flink verschil.
ik weet niet hoe vaak vraag ik wel niet om geen zout op de frietjes te doen en krijg het toch, misschien is dit ook wel het geval. vind het raar dat ze spontaan die dingen er uit halen terwijl hun winst daar in zit..
Maar als je ergens allergisch voor bent dan kijk je het toch even na voor alle zekerheid? Bedoel er werken mensen in de keuken die misschien niet eens wisten dat deze jongen allergisch was en mensen kunnen fouten maken en toch saus er op doen. En dat niet alleen zo'n wrap met pindasaus dat ruik je al door de verpakking heen dat dat er op zit..
Of misschien wist ie wek dat ie allergisch was, maar heeft ie het onderschat? Dacht ie dat ie er hooguit buikpijn van zou krijgen ofzo?