Hoi meiden, Werd net al gebeld door het ziekenhuis dat we morgen er naar toe moeten voor de echo, n.a.v. de 20 weken echo die we gehad hebben en er een grote zwarte vlek in de buikholte van ons kindje te zien was. Ik ben helemaal op, huil de hele dag, ben zo bang! Ben erg blij dat we er morgen naar toe kunnen, want je bent zo onzeker nu! Pffffff... wat ben ik bang zeg!
Heel veel sterkte meid! En super fijn dat jullie zo snel al terecht kunnen. Ik duim voor goed nieuws!
Wat spannend. Wel fijn dat er al zo snel een plekje is. Heel veel sterkte en succes morgen. Ik zal aan je denken!
Oh wat spannend, ik duim voor je morgen! Snel? Ik vind als ze daarover bellen dat ze je acuut moeten laten komen, daar kan je iemand toch niet mee laten rondlopen...
Ik zal zeker aan je denken meid! Ik heb je vorige topic gelezen en ik hoop ECHT voor je dat alles toch in orde is met je beebje.
Dat doen ze wel hoor. Toen wij doorgestuurd werden ivm vocht in borstholte hebben we bijna een week moeten wachten voor we terecht konden. Eerder was geen plek! Belachelijk natuurlijk, maar zelf vind ik de volgende dag terecht kunnen dus al heel goed! @elleke, heel veel sterkte morgen. Ben benieuwd wat eruit komt!