Gelukkig heb ik mijn echo Gehad op 6weken en 5dagen Alleen was ik geen 6.5 Maar 6w 1d .... Ze zei dat het hartje actief Aan het kloppen was zag je ook Maar kon ook pesimiatisch gezien Niet doorgroeide ect hartje klopte Allah korursun (gebedje) Dat het niet gebeurt Maar wie had dat ook
Wat fijn dat het hartje klopte! Tot 12 weken is het altijd nog spannend, maar zou ik echt niet van uit gaan hoor. Het hartje klopt en dat is een heel belangrijke fase! Ik zou maar lekker gaan genieten hoor!
Jaaaa ga ik ook wel doen Minder stressen .... Hiervoor was mn zwangerschap Ook goed verlopen dus hoop deze ook
Ik hoop met je mee dat het goed blijft gaat, weet hoe het is om onzeker te zijn. Maar wat is er in hemelsnaam hihi aan het feit dat je een paar dagen terug bent gezet en de verloskundige ook wijst op de negatieve uitkomst. Zal wel aan mij liggen.
Het wees niet op een slechte zwangerschap Pesimistisch gezien kon het ook fout gaan Maar aangezien ik pas vrijdag vorig week roze afscheiding had TOt zondag heel lichtbruin bij afvegen Had ik toen de innesteling met 4weken vevrucht Mn clearblue had ook 3+ aan gegeven dus klopt wel Ik heb al een zoon van 4.5 jaar en alles lag op schema toen Zelfs te want heb over 9pond op de wereld gezet De hihi is voor mij mes word deze wel gewoon klein Zn hartje klopte actief .. Dat is het belangrijkst Dus denk niet mis zal gaan ... Dan was allaang gegaan Allah korursun .. Hihi staat voor neeveusheid altijd bij mij Ze zei ik denk zekf minder ver maar echos op 6 weken kunnrn Ze gewoon niet de zwangerschap stellen Ze heeft niet gezegt het mis gaat theoretisch was dat Daarom krijgen mensen dus pas met 9/10 weken Echo want met 6week kan je hartje niet horen Groei ect duur gewoon niet goed vaststellen Mn beeb groeit wel dusja is 5,3mm