Vrijdag eindelijk een echo zal het nu goed zijn of toch weer mis..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door silki, 29 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

A.s vrijdag heb ik eindelijk mijn eerste echo...zooo spannend. Alleen heb ik net zoals bij mijn vorige miskramen helemaal geen last van misselijkheid waardoor ik erge twijfels heb. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen was ik heel snel misselijk en die zwangerschappen gingen goed. Alleen met mijn huidige vriend al 2x een miskraam gehad en beide keren ook niet misselijk. En nu bij deze zwangerschap ook weer niet misselijk. Nu vraag ik me af of er meer dames zijn die dit hebben meegemaakt? Een totaal andere zwangerschap met een nieuwe partner? Ik ben nu 6 weken

2. Baanaanaa

Baanaanaa Lid

10 sep 2015
    71
    0
    0
    Geen ervaring mee, het enige wat ik weet is dat alle zwangerschappen anders zijn en dat je dus bijna niet kunt vergelijken... maar ik wens je een mooie echo vrijdag!!!

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb 6 kinderen en zwanger van nr 7 en bij allemaal heb ik een andere zwangerschap en ook bevalling gehad, en dat is ook logisch elk kindje is anders ik ga duimen voor een goede echo ;););)

4. sieppie

sieppie Niet meer actief

Kan me indenken dat het je onzeker maakt...
    Was je bij de andere kinderen ook al misselijk rond dit termijn? Heb ook veel last van misselijkheid gehad bij de zwangerschap, maar dat begon pas rond de 6 weken.

5. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Iedere zwangerschap is anders en zegt het dus helemaal niks. Tijdens mijn IUI pogingen/miskramen 15 jaar geleden (partner 1) nooit misselijk geweest en tijdens deze spontane zwangerschap (partner2) ook niet.

6. Muts008

Muts008 Actief lid

2 feb 2013
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik begrijp dat je je zorgen maakt maar inderdaad, iedere zwangerschap is anders. Bij de eerste geen moment misselijk geweest. Nu ben ik al 11 weken misselijk. Probeer je niet al teveel zorgen te maken en voorzichtig te genieten.

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dit is mijn 4de zwangerschap.
    1ste: in het begin zwaar de griep, ziek aan bandenpijn, verslaafd aan banaan, maagzuur en verder niks.
    2de: duurde maar tot 11 weken maar was alleen erg moe en had een thee tik (abortus).
    3de: had een enorme frituurtik, maagzuur, was wat moe maar verder niks aan de hand (helaas zomaar overleden met 22 weken)
    4de: momenteel 7 weken zwanger en voelt helemaal niet zo. Vergeet het soms :eek:, erg moe, wel meer krampen, maagzuur, misselijk, oud bloed verloren vorige week, meer honger en meer dorst in fris.

Elke zwangerschap is anders meid dat maak ik nu ook weer mee, geniet juist van je niet misselijkheid :)
    Hou je rustig en geniet van je zwangerschap!

8. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor jullie reacties. Ik weet eigenlijk wel dat elke zwangerschap anders is, maar toch door de 2 miskramen ben ik er behoorlijk onzeker van geworden. En ook door het bruine bloedverlies van ruim een week. Het scheelt al dat er gelukkig een boel zijn met verschillende zwangerschappen. Sieppie: Bij beide goede zwangerschappen was ik al een week na de test misselijk. Nog 2 dagen en dan eindelijk zekerheid

9. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws!! Ik wilde het toch nog even zeggen. Vandaag een mooi kloppend hartje gezien :). En gisteren is ook de misselijkheide begonnen.

10. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Gefeliciteerd!! En wat kun je soms blij zijn met kwaaltjes :)

11. mae26

mae26 Actief lid

25 nov 2014
    159
    4
    18
    Gefeliciteerd!! En nu genieten (ondanks de misselijkheid)

12. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Wat kan eens mens blij zijn met misselijkheid hè? Gefeliciteerd! Heerlijk zo'n goede echo!

13. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!! Was heel erg blij dat we nu een kloppend hartje zagen.

Deel Deze Pagina