Volgens berekening zou ik vandaag 6 weken moeten zijn. Na wat bloedverlies moest ik vandaag naar het ziekenhuis komen. Het schijnt dat mijn baarmoeder erg laag en achterin ligt. Nu zagen ze een zakje erg laag in de baarmoeder liggen en zagen een zwangerschaps ring. Geen idee wat het allemaal inhoudt en maak me best zorgen. Ze denkt dat ik onder of rond de 5 weken ben. Zijn er hier meiden met ervaring?
Ja ik werd deze keer ook gelijk een week terug gezet. Zegt niet zoveel want het kan straks weer ineens anders zijn. Maar eerlijk het kan twee kanten op gaan in combinatie met je bloedverlies. Heb zowel een negatieve als positieve ervaring daarin. Sterkte meid met het afwachten. Wasrschijnlijk krijg je binnen twee weken weer een echo toch?
Er stond al een echo voor dinsdag 9 aug. Die wilde ze laten staan. Ik hoop indd dat het er dan beter uit ziet. Het bloedverlies was echt heel minimaal gelukkig. Ze dacht zelf aan een vaatje of iets dergelijks. Ze gaf aan dat de baarmoeder wel afgesloten was. Je zag het zakje ook zitten in de baarmoeder, maar verder zag je niet veel.