Ja uit de combinatietest kwam trisomy 21 1:149, 18 en 13 waren bij mij niet aan de orde. De nekplooimeting was 1,8. Dus ik ging er eigenlijk vanuit dat alles goed was. Er kwam uit de combinatietest dat mijn pap-a 0,6 was terwijl ze uitgaan van 1 en het hcg weer veel te hoog 2,4. En ik ben net 38 geworden, dus alles bijelkaar toch maar gekozen voor een nipt test. Ik ben blij dat je even gereageerd hebt, dat als de telefoon toch gaat met een onbekend nummer, ik niet gelijk het ergste moet denken. Hoe ver ben jij nu met je zwangerschap? Kroon: ik hoor idd ook dat het in Antwerpen veel sneller gaat als hier in Nederland.
Mik, ik zie nu je banner en dat je 15 weken en 6 dagen bent 😂, beetje stomme vraag haha. Dan ben je 11 december uitgerekend, ik de 12e 😄
Ik heb net een telefoontje van het wkz gehad dat het nog een week gaat duren, de run waar ik in zat is mislukt.
Jeetje balen zeg! Wel vreemd dat we beiden op de zelfde dag in verschillende runs zate . maar hoef je geen nieuw bloed te geven?
Ik heb de uitslag al. Antwerpen is inderdaad snel. 5 dagen. De uitslag was goed. Het is onwaarschijnlijk dat onze dochter een van de 3 syndromen heeft. Voor de rest, succes met wachten. Het zijn slopende dagen! Zeker als je ineens nog langer moet wachten
Hier ook 22 juni in amc de nipt Laten doen kans 1:100 18 Rest vd afwijkingen geen verhoogd risico Lag aan de bloedwaarden echo en nekplooi zagen er goed uit Ze zeiden 2 weken ong tot de uitslag maar hoop echt eerder zit in volle spanning,Net als de meeste hier. Sterkte met wachten allen
oh sill87, wij hebben dan de zelfde dag nipt in amc gedaan. Bij mij ook kwam de verhoogde risico door de bloedwaarden en waren echo and nekplooi ok. wij krijgen dan waarschijnlijk op dezelfde dag uitslag ik hoop ook die erder te krijgen, iemand hier had die van amc binnen 10 dagen
Spannend he, als ik wat weet zal ik het plaatsen Ik ga donderdag of vrijdag ook zelf bellen ivm de geplande zomervakantie Even kijken hoe of wat ook met reisverzekering ed Ik ga liever niet weg zinder uitslag en met slechte kunnen we natuurlijk Niet weg .. Hoever ben je ? Ik zit vandaag al op 16 weken
Heb je ook meegedaan aan dat extra onderzoek , 4 buisjes extra? Ik niet want ik kan echt niet tegen dat prikken mischien dat het daaraan ligt
ok, dus ik was ongeveer 2 uurtjes later aan de beurt en ik heb wel meegedaan aan extra onderzoek. Maar ik denk dat het extra onderzoek apart is gedaan, dus niet gebonden aan nipt Hopelijk morgen dan en hopelijk ook goed nieuws xx
Yeah! Mooi zo nu lekker genieten wat een rust geeft dit Ik moet wel terug want de lage waarde heeft kans op vroeggeboorte Wel extra controles gepland
Hoi sill, Mag ik vragen hoe laag was de waarde want mij word het vertelt ik hoef niet terug voor extra controles. Mijn papp-a was 0.310 MoM