Ik had vandaag de 20 weken echo, alle organen lijken oké, alleen m’n zoontje wordt erg klein gemeten met vooral een bijzonderheid mbt de beentjes, hoofdje is p 8,5 Buikje is p 19.8 Beentje 0,9 ze hebben ook armpje gemeten daarom, die komt uit op p3.8 ik krijg nu een GUO2. Ik ben drie dagen vooruit gezet tijdens mijn termijnecho en ik weet zeker dat dat niet kan, dus dat ik 2-4 dagen minder ver ben, nu zal dat iets uitmaken, maar niet giga denk ik… Mijn tweede dochter leek ook klein, uiteindelijk rond 33 weken een guo gehad omdat ze met groeiecho uitkwam op p7 en dat bleek toen bij guo p25. Ik hoop dat het allemaal losloopt maar het zit me toch niet lekker… M’n gyn zegt dat doordat de nipt goed was hij vindt dat ik me vooralsnog nergens druk om hoef te maken, dat is dan wel weer positief.
@Beheer Zouden jullie de titel kunnen aanpassen, ik zie dat ik een spelfout heb gemaakt, het moet ‘beentjes’ zijn
Wat een vervelend nieuws vandaag zeg! Ik hoop met je mee dat het los loopt. Dat hoor ik wel regelmatig overigens hoor, dat het uiteindelijk allemaal anders blijkt te zijn en gewoon goed is. Wanneer heb je de GUO?
Hier geen ervaring maar wil je een virtuele knuffel geven en duim voor een goede uitslag. Kan mij voorstellen dat je je veel zorgen maakt, maar dat de rest allemaal goed was is zoals je zelf aangeeft wel een goed teken. Wat een stress zal dit geven ik hoop dat je snel gebeld wordt en gerust gesteld kan worden. Geen idee hoe de p-waarden zich vertalen naar de meting. Is hij dan met 1-2 weken kleiner gemeten? Ik heb bij mijn 20w echo alleen gezien op hoeveel w+d een meeting uitkwam.
Die w+d worden inderdaad vertaald naar p waardes en dan in grafiekjes uitgezet. Klopt dat hij daardoor op alle gemeten punten kleiner is dan de uitgerekende datum maar dus voor beentje en armpje erg veel kleiner.
Hier beentjes die op p3 zaten, onze zoon heeft korte boven benen en dat heeft mijn man ook. Ik maakte mij ook enorm zorgen, uiteindelijk is het gewoon zijn bouw.
Hier ook ervaring korte benen, maar bij jou is wel alles wat kleiner. Bij zoon was het nogal uit verhouding. Groot hoofd en buik en kleine beentjes. Niks aan de hand, hij heeft gewoon kortere bovenbenen en een lange romp, net als papa. Hopelijk weet je snel meer, die onzekerheid is rot.