hallo iedereen ik zou vandaag 6 eken en 1 dag zijn ik heb vanmorgen echo gehad ivm risico bbz nu was er alleen een vruchtzakje te zien en die was 5,4 weken groot mooi rond dat wel nu heb ik morgen 2 weken terug voor het eerst getest me eerste dag van me mentruatie was 30 januari en normaal om de 4 weken . nu moet ik maandag terug voor 2de echo maar die man deed beetje apart van ja kan ook miskraam zijn uhmz wat moet ik hiermee
Het zou wel kunnen kloppen. Je innesteling kan een paar dagen later plaats gevonden hebben. Daarnaast kan op dit termijn 1mm al 2 dagen verschil zijn. Meten is nu nog erg moeilijk.
Ik had met 6 weken precies een kloppend hartje wat je zag op de echo. Waarschijnlijk nog wat te vroeg geweest en heb je straks een mooie echo!
Hey, Ik heb 2 weken geleden ook een echo gehad ( dacht dat ik 6 weken was maar waarschijnlijk maar 5 ) en daar was ook alleen vruchtzak op te zien. De dag erna moest ik terug en was er ook de dooier zak te zien. Mn bloed hebben ze die 2 dagen getest en het hcg bleef mooi stijgen dus moet 2 weken later terug komen. Bij mij waren de artsen ook voorzichtig maar het kan gewoon zijn dat je te vroeg voor de echo bent gegaan !
Jeetje dat is wat minder fijne echo! Ik denk ook net te vroeg geweest. Hopelijk heb je volgende week een goede echo met kloppend hartje!
Zoveel verschil zit er niet in.... hier 6 dagen verschil in mijn berekening en ook bij eerste echo niet zoals verwacht, maar dus gewoon net een dag of 2 te vroeg..... de week erna was alles in orde (behalve met 2e vruchtje dan, maar die was bij 1e echo ook niet gezien). Komt vast goed!
Ik had met 5.2 alleen een ring en 2 weken later met 7.2 had ik een klein boontje dus kan hoor, zou mij niet al te veel zorgen maken heb ik toen wel gedaan en is zo zonde!