funneling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door zj84, 6 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer echo gehad en mijn grootste angst bleek waarheid. Baarmoederhals lengte is gemeten en die was hoor nu goed, maar had al wel funneling (ontsluiting van binnen uit) in mijn baarmoeder. Dit was allemaal nog binnen de marge, maar ben ook pas 18 weken... en nu is mijn eigen gynaecoloog, die hier alles vanaf weet en ook mijn angst, precies deze maand afwezig. Dus wanneer het nodig is kan er niet direct een cerclage geplaatst worden of moet ik naar een ander ziekenhuis. Maar het voelt zo raar. Ze zeggen dat het allemaal goed is, maar ik vertrouw mijn eigen gynaecoloog, als hij dat had gezegd had ik het durven geloven, maar nu blijft het toch knagen.

Iemand hier ervaring mee en wat werd ermee gedaan?
    Krijg trouwens deze metingen omdat mijn zoontje spontaan is geboren met 34.5 weken en vroeggeboorte in de familie zit

2. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Hey, ik heb wel steeds cevixmetingen gehad maar met funneling geen ervaring. Ik zou niet wachten totdat je eigen gyn er weer is. Behalve als jij je daar echt het meest goed bij voelt natuurlijk...
    Ik zou toch in n ander ziekenhuis overleggen en indien nodig die cerclage.

Succes meid!!! Je zit er bovenop dus komt allemaal goed!

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel, gynaecoloog gaat zo nog een keer kijken om mij gerust te stellen of om verdere actie te ondernemen

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zou zeker op je strepen staan en desnoods zelf vragen om een cerclage. Je zou zeggen dat ze geen risico's nemen.

Deel Deze Pagina