Hoi dames, Hier op zp hebben hebben we het er al eerder over gehad, maar nu ook in het nieuws dat Gendia niet zo netjes omgaat met privacy en gegevens gebruikt voor commerciƫle doeleinden. Wellicht voor mensen hier die het overwegen een reden om ergens anders heen te gaan. Nieuwsbericht: Cookies op AD.nl | AD.nl
Ben je lekker mee. Wie weet waar je gegevens nog meer terecht komen 😬. Mijn ziekenhuis geeft een folder van Gendia mee als het over de nipt gaat. Zal het daar eens neerleggen, vind het als je dit weet, niet meer kunnen.
Nu je het zegt heb ik het even teruggezocht. Ik ben destijds door mijn verloskundige idd ook verwezen naar Gendia. Ga dat de volgende keer ook aangeven aan ze. Kan idd niet
daarom ben ik naar Womencare gegaan deze sturen het bloed naar het amerikaanse lab op. en heb je hier dus geen last van.
Klopt, ik ben zelf naar het Uza geweest dus dan heb je dat ook niet. Maar het blijft wel vreemd dat je bij sommige zkh/vk's dus standaard wordt doorverwezen naar Gendia. Die informatie moeten ze er dan wel bij zeggen vind ik.