ICSI/IVF zwangerschap

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door butterfly89, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Op een woensdag had ik de terupglaatsing van een 2 dagen oude embryo, dus dan zou officieel maandag de 'eisprong' zijn geweest.
    Qua die berekeningen zou ik dan precies 10 weken zwanger zijn, maar vandaag met de echo kwam er 9 weken en 5 dagen uit.

Ik kan me normaal nog wel voorstellen dat 't wat voor/achter loopt, aangezien je niet weet wanneer de eisprong precies was. Ik weet dat dus wel precies.

Is 't dan erg als je 2 dagen 'achterloopt'? Verloskundige zei er niks over, maar maak je er toch een beetje zorgen over..

2. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Nee hoor, dit geeft niks! De innesteling kan net iets langer hebben geduurd bijv. 2 dagen verschil is eigenlijk verwaarloosbaar, er hoeft maar een millimeter korter/langer gemeten worden en er zitten gelijk een x aantal dagen verschil in.

Geniet van je zwangerschap!

3. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Oh oke, gelukkig! :) Thnx!

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Wat monkey zegt, 2 dagen is echt verwaarloosbaar.
    Blijft spannend natuurlijk.
    Veel geluk!

5. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    De VK zei hier dat ze gewoon van de datum uitgaan waarop we zelf waren gekomen aan de hand van dag van terugplaatsing enzo. Als je maar een milimeter ernaast meet kan je al zo een paar dagen verschil hebben. De echo kwam bij mij uit op 2 dagen eerder uitgerekend, maar de vk blijft bij de datum die we eerst hadden. Ik niet haha, hoe eerder hoe beter ;)

Deel Deze Pagina