Na 3 miskramen zwanger maar door de echo wat onzeker

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Soumaya1986, Jul 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Soumaya1986

Jul 8, 2015
    6
    0
    0
    Zorg
    Eindhoven
    Hallo lieve dames,

Ik ben nieuw hier en vind alles heel spannend en ben wat onzeker. Na 3 miskramen achter elkaar had ik vorige maand weer een positieve test in handen. Super blij mocht gelijk bloed prikken om het hcg te checken. 14 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie en 15 juni had ik een hcg van 47 3 dagen later was het 472 dacht ik. Nu kreeg ik een week later een echo en dacht dan op 6 weken te zitten maar de echo bleek anders ik zag wel een knipperlichtje dus een prachtig kloppend hartje maar het was maar 0,34cm. De gyn zei dat ik dus net zwanger ben, alleen dacht ik pas een hartje te kunnen zien met 6 weken toch? Dat is wat ik vaak lees. Zij denkt dat ik nog geen 5 weken ben. Weet niet of ik mijn echo hier kan zetten maar ga het proberen en hoop dat er dames zijn die dit ook hebben gehad.

image.jpg

Liefs soumaya

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,149
    3,174
    113
    Een kloppend hartje voor 5wk lijkt me nogal lastig.. maar goed. Misschien meetfoutje (laten we het hopen). een knipperlichtje is een goede start! Gefeliciteerd!

3. SusanneO

SusanneO Bekend lid

Oct 14, 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Met 4 weken klopt het hartje nog niet hoor. Dat gebeurd pas laat in de 5 weken of zelfs pas in de 6 weken. Dus ik denk dat je keurig vordert!

4. Soumaya1986

Jul 8, 2015
    6
    0
    0
    Zorg
    Eindhoven
    Het is ook echt super klein zoals jullie misschien wel zien, ik dacht ook geen hartje voor 6 weken te kunnen zien dat is wat mijn vriendinnen Altijd zeggen dan hihi. Ik hoop zo dat het dit maal goed gaat. Aan kwaaltjes geen gebrek en dat was een goed teken zei de gyn. Ik val wel af omdat ik gewoon niet kan eten van de misselijkheid. Vrijdag weer een echo zo spannend hoop dat het dan groter is en nog steeds een kloppend hartje:)

Bedankt voor jullie snelle reactie meiden!

5. Liyana

Liyana Actief lid

Aug 10, 2013
    333
    0
    16
    Ik vind het wel raar dat je gyn zoiets zegt. Ik heb een echo gehad toen ik net geen 6 weken was en er was nog geen vruchtje te zien laat staan een hartje. Het enige wat zichtbaar was, was een vruchtzakje en dooierzakje en volgens de gyn zag dat er goed uit.

Heel veel succes vrijdag!

6. Soumaya1986

Jul 8, 2015
    6
    0
    0
    Zorg
    Eindhoven
    Je zag echt een knipperlichtje mijn man zag het heel goed en de gyn ook maar ikzelf zag het niet zo goed. Hoe groot is het vruchtje normaal bij 6 of 7 weken? ze zei dat ze geen berekening kon maken omdat het nog te klein is daarvoor.

7. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

Mar 4, 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Heb hetzelfde ghad, dacht zelf eind zesde week te zitten maar echo gaf 5,5/6 week aan met een knipperend hartje wat waars net was gaan kloppen, vruchtje was 0,39 en nu de 16e weer een echo..

8. Soumaya1986

Jul 8, 2015
    6
    0
    0
    Zorg
    Eindhoven

Oh wat spannend ook voor jou! En heb je veel kwaaltjes? Ik mag vrijdag weer een echo jij moet dus nog een weekje wachten. Ik was al die tijd heel misselijk en vandaag is dat eigenlijk minder waardoor ik weer onzeker word en gister bruine afscheiding of oud bloed zucht... Maar mijn borsten doen echt heel erg zeer en zijn heel warm. Ik hoop vrijdag meer te weten en weer een kloppend hartje te zien❤️

9. Missmadeliefje

Mar 4, 2014
    589
    3
    18
    NULL

Ik heb niet heel veel klachten, af en toe beetje misselijk en soms licht in hoofd, wel pijnlijke borsten maar niet super erg, wel erg moe maar heb hier een kleintje van een jaar dus denk dat dat ook mee speelt, ben daar druk genoeg mee.

Snap je onzekerheid, gelukkig kan je snel terecht! Hier gelukkig veel afleiding en morgen een week geleden de echo ghad en nu alweer bijna een week verder!

Succes vrijdag, hou je ons op de hoogte?

10. Soumaya1986

Jul 8, 2015
    6
    0
    0
    Zorg
    Eindhoven

Ja met een kleintje afleiding genoeg idd hihi. Ja moeheid zal wel door beide komen en de zwangerschap en de kleine😊

Nou voor jou nog een weekje ben benieuwd, ik hou je zeker op de hoogte en jij mij ook hoop ik❤️

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Bij 5+4 gaat het hartje kloppen,bij elke embryo.Dat je het soms nog niet ziet,of helemaal nog geen embryo zegt niet dat het er niet is, maar dat ze niet zulke goede apparatuur gebruiken,of een niet zo'n heel ervaren echoscopist.Met goede apparatuur en een goede echoscopist kun je h et hartje zien kloppen bij 5+4...eerder klopt er echt geen hartje...

12. Missmadeliefje

Mar 4, 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Hoe is het gegaan?!

13. Bloeem

Bloeem Actief lid

Nov 28, 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb twee dagen terug een echo gehad, met 7+2. Daar was al duidelijk een kloppend hartje te zien. De echoscopiste zei dat het nog lastig te meten was, ook omdat het zo klein was. Ze heeft het wel gedaan, en kwam uit op iets groter dan een centimeter, dat zou precies kloppen met de termijn.

Hopelijk heb je een mooie echo vandaag!!

14. Soumaya1986

Jul 8, 2015
    6
    0
    0
    Zorg
    Eindhoven
    Gelukkig ziet alles er goed uit 7 weken en 3 dagen ben zo opgelucht. En nu 1.14 cm hihi

15. Missmadeliefje

Mar 4, 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Wt fijn goed nieuws!!

Share This Page