Net normaal vruchtwater

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Yuia, 25 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuia

Yuia Lid

11 jun 2014
    75
    0
    0
    Ik ben vandaag 39 weken zwanger en heb gister een extrq ctg en echo gehad ivm minder leven voelen, opzich was alles goed, hebben alleen net genoeg vruchtwater dus vandaag terug komen voor echo en ctg. Afgelopen woensdag ook nog echo gehad en toen nergens over gehad met t vruchtwater.
    Ze zeiden dat ik me geen zorgen hoefde te maken anders hadden ze me vannacht wel gehouden, maarja dat is toch lastiger gezegd dan gedaan.
    Ben heel benieuwd vanmiddag.

Iemand hier ervaring mee?

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Nee wel veel sterkte en succes met bevallen

3. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Zit je vruchtwater net op de onderste lijn of nog daar beneden?
    Ik had afgelopen week een extra echo en vrijdag weer ivm verminderd vruchtwater (nét aan op de onderste lijn)
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Hoe was je controle vanmiddag?

4. Yuia

Yuia Lid

11 jun 2014
    75
    0
    0
    Had gisteren de echo, maar nu blijkt het gelukkig wel goed te wezen! Het ligt er nog wel eens aan hoe zn kleintje ligt.

Maar hoe is het bij jou dan sterre01?

5. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Wat fijn dat het oke is😁 Geen idee nog, heb vrijdag weer een vruchtwater meting en een gesprek met gyn. (Iets meer dan een week erna weer maar dan inclusief donker meting en groeimetingen)

6. Yuia

Yuia Lid

11 jun 2014
    75
    0
    0
    Ik lees het nu pas weer. Hoe is het nu met jou?

Ik ben 1 maart bevallen van een meisje, ik was s ochtends voor controle en bleek te weinig vruchtwater te hebben en de placenta liet bijna geen voeding meer door dus moest meteen in het zkh blijven, bleek dat ik al 3 cm ontsluiting had, gewacht tot mn vriend er was, die was namelijk aan t werk. Toen hebben ze mn vliezen gebroken en 4 uur later is onze prachtige dochter geboren.

Deel Deze Pagina