Nissan Qashqai

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiekske, 9 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Trouwens over budget gesproken. ( ik weet niet wat jullie budget is) Maar ik las dat je een hogere auto wilde. De Toyota Rav 4 is echt een hele fijne auto!

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.133
    113
    Wij hebben een Nissan qashqai uit 2016. Ik rij er niet zoveel in dus ik kan niet heel veel vertellen. Maar vind het een prima auto. Navigatie is prima, herrie ook nooit opgevallen. Mijn man hoor ik ook niet klagen dus zal wel goed zijn :p
    Ik zou gewoon eens een proefrit maken.

3. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    Wij hebben een 2+ versie uit 2014.. rijd super lekker geen problemen met de navigatie handig ook met achteruitkijk camera.. wel sneller in de hoge toeren.
    Een collega heeft een automaat uitvoering en die maakt veel meer herrie als onze schakel.. verder lekker veel ruimte goed zicht lekker hoog...

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik zou niet weten uit welk jaar de onze komt, maar wij zijn tevreden. Hebben een +2, ideaal. Als de 2 stoelen overeind staan, weinig bergruimte. Maar laatst met 2 volwassen helemaal achterin gezeten en dat viel niet tegen (oké, je moet niet het halve land doorrijden, maar een ritje van 20 min ging prima).
    Herrie vind ik m niet maken. Benzineverbruik weet ik niet. De navigatie is niet helemaal up-to-date, maar ik heb toch altijd mn telefoon bij me. Als de navigatie het niet meer weet, zetten we die aan.

Heerlijk die hogere auto's!

5. Sascha87

Sascha87 Actief lid

3 dec 2014
    419
    114
    43
    Wij hebben de auto in 2015 gekocht en niet alle wegen zijn up to date, maar de navigatie en het systeem opzich zijn echt wel fijn!

6. Kiekske

Kiekske Actief lid

1 nov 2016
    383
    44
    28
    Vanmiddag proefrit! Puur om te kijken of een qashqai de auto is waar ik mee verder wil. Ben benieuwd...

7. Koolmeesje

20 apr 2017
    42
    10
    8
    NULL
    NULL
    Geen Nissan. Wel naar gekeken maar vond hem toch nog wel prijzig voor wat we ervoor zouden krijgen. Wij zijn voor een peugeot 3008 gegaan. Heerlijke auto en er kunnen met gemak 3 kinderstoelen in. Vooral dat was voor ons belangrijk. Voordeel van de achterbak vind ik dat je de plank kunnen verleggen. Zo ligt altijd de kinderwagen onder de plank en heb ik nog volwaardige achterbak over voor de boodschappen.

Deel Deze Pagina