Trouwens over budget gesproken. ( ik weet niet wat jullie budget is) Maar ik las dat je een hogere auto wilde. De Toyota Rav 4 is echt een hele fijne auto!
Wij hebben een Nissan qashqai uit 2016. Ik rij er niet zoveel in dus ik kan niet heel veel vertellen. Maar vind het een prima auto. Navigatie is prima, herrie ook nooit opgevallen. Mijn man hoor ik ook niet klagen dus zal wel goed zijn Ik zou gewoon eens een proefrit maken.
Wij hebben een 2+ versie uit 2014.. rijd super lekker geen problemen met de navigatie handig ook met achteruitkijk camera.. wel sneller in de hoge toeren. Een collega heeft een automaat uitvoering en die maakt veel meer herrie als onze schakel.. verder lekker veel ruimte goed zicht lekker hoog...
Ik zou niet weten uit welk jaar de onze komt, maar wij zijn tevreden. Hebben een +2, ideaal. Als de 2 stoelen overeind staan, weinig bergruimte. Maar laatst met 2 volwassen helemaal achterin gezeten en dat viel niet tegen (oké, je moet niet het halve land doorrijden, maar een ritje van 20 min ging prima). Herrie vind ik m niet maken. Benzineverbruik weet ik niet. De navigatie is niet helemaal up-to-date, maar ik heb toch altijd mn telefoon bij me. Als de navigatie het niet meer weet, zetten we die aan. Heerlijk die hogere auto's!
Wij hebben de auto in 2015 gekocht en niet alle wegen zijn up to date, maar de navigatie en het systeem opzich zijn echt wel fijn!
Vanmiddag proefrit! Puur om te kijken of een qashqai de auto is waar ik mee verder wil. Ben benieuwd...
Geen Nissan. Wel naar gekeken maar vond hem toch nog wel prijzig voor wat we ervoor zouden krijgen. Wij zijn voor een peugeot 3008 gegaan. Heerlijke auto en er kunnen met gemak 3 kinderstoelen in. Vooral dat was voor ons belangrijk. Voordeel van de achterbak vind ik dat je de plank kunnen verleggen. Zo ligt altijd de kinderwagen onder de plank en heb ik nog volwaardige achterbak over voor de boodschappen.