vind ze me niet meer leuk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    mijn meisje vind me denk niet meer leuk.
    Ze is nu net 5 maanden en ze doet alleen maar boos tegen me terwijl als papa er is ze lief, lacht en bij mij krijst ze en wil ze alleen maar op haar kamertje zijn. Het maakt me zo onzeker mijn lieve kleine engeltje vind me niet meer leuk. Doe ik iets verkeerd speel ik te weinig met haar? Want als ze wakker is heeft ze mijn volledige aandacht en knuffel en speel ik met haar.

bah :'(

2. Linana

Linana Niet meer actief

Ik denk dat ze even een fase heeft die iets vroeger dan "normaal" begint, namelijk eenkennigheid ;)
    Het gaat wel weer over, maar leuk is anders....

3. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Ahh
    waar haal je dat nou weer vandaan?
    Zal heus gewoon een fase zijn... knuff

4. Maia

Maia Niet meer actief

het is een fase, hebben we hier ook gehad. Bij ons was het ook omdat ik veel bij haar was, en dus liet ze bij mij al die emoties zien en terwijl als papa 's avonds weer thuis was dat even anders was dan de hele dag met mij en dus leuk...

en nu is het andersom en vindt ze papa minder leuk maar nu heeft ze wel de leeftijd dat we haar daarop aanpakken, minder leuk prima, dat kan, maar onaardig doen (en dat doet ze soms) dat mag niet.

dus ga er maar vanuit dat het binnenkort weer overgaat.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kindjes van 5 maanden kunnen nog niet bewust boos of blij doen ;), dus neem het vooral niet persoonlijk. Het is toeval of inderdaad de aantrekkelijkheid van een 'nieuw' gezicht voor die dag.

6. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Nee hoor, mama is juist de liefste, en de meest vanzelfsprekende ouder. Als ze leren te communiceren kunnen ze ook met veel plezier contact maken met de rest van de wereld, als mama ben je af en toe "behang", niet altijd leuk voor je moedergevoel, maar juist een teken dat jij er in haar ogen gewoon altijd bent, prima dus :)

7. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

mijn meisje heeft hetzelfde,en is ook bijna 5 maanden,maar als ze pijn heeft of niet lekker is wil ze alleen bij mij. Zit Lisa niet in een 19 weken sprong? Dan hebben ze er ook last van.

Deel Deze Pagina