hoi hoi, ik maak mij een beetje ongerust, heb de apotheek en de GYN al geprobeerd te bellen maar krijg alleen maar antwoordapparaten. begin deze week is mij nitrofuran voorgeschreven voor blaasontsteking. In de bijsluiter staat alleen dat het niet gebruikt mag worden voor de bevalling. Ik ben nu 32 weken zwanger. op internet lees ik dan weer dat het de laatste drie maanden niet gebruikt mag worden. Daarbij komt ook nog eens dat ik mijn meisje weinig meer voel bewegen. ze beweegd s'avonds wel wat, en ik voel en zie haar bijvoorbeeld wel hikken. Is het normaal in dit stadium van de zwangerschap dat ze wat minder beweegd? of zou het dan toch door die antibiotica komen? maak mij er behoorlijk zorgen om. alvast bedankt. liefs jannie
Hoi jannie, Ik denk dat je ondertussen al we iemand gesproken hebt! Bij bezrgdheid altijg bellen hoor,daar mag je ook het spoednummer voor bellen! De antibiotica mag je met een gerust hart innemen,de antibiotica heeft geen effect op je kinddje. De bewegingen kunnen ook anders worden doordatde kleine steeds meer en langere slaapmomenten krijgt. ook is de beweeglijkheid afhankelijk van de ligging van je kindje. Maar bij ongerustheid ALTIJD bellen! Imke