Nivea Soft

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sanne152, Mar 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne152

Sanne152 Actief lid

Jan 18, 2012
    146
    2
    0
    Hey Meiden,

Is het belangrijk om voor je beeb echt een babyproduct te kopen qua creme/zalf..?
    Ik zweer namelijk bij Nivea Soft en ik heb een behoorlijk gevoelige huid, kan ik dit niet ook gewoon gebruiken voor mijn beeb?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Natuurlijk kan dat, maar in principe gebruik je helemaal niet veel zalf. Zo natuurlijk mogelijk is veel fijner voor het huidje. 2 of 3x per week in bad met een heel klein beetje badolie of badmelk en bij rode plekjes wat zinkzalf of bepanthen op de billen ( Dan is nivea niet voldoende ) is hier al ruim een jaar voldoende. Ik heb haar haartjes 3x gewassen in 15 maanden tijd ( 1x na het zwemmen, zonnebrandcreme in dr haar, 1x na het ziek zijn, ze rook naar spuug en een keer toen de oppasmoeder zo'n sterke parfum ophad dat ik het wel moest wassen ) een fles badcreme gaat hier een half jaar ofzo mee... En de wangetjes smeer ik weleens in met zwitsal of nivea als het erg koud is of de wangetjes rood zijn. Verder weinig tot geen smeerseltjes hier!

3. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

Jul 20, 2010
    323
    0
    0
    Hoi,

Ook hier weinig zalfjes... ik heb bepanthen voor de billen en vaseline voor zijn gezicht als deze te droog is.
    Ik had een proefpakketje gekregen met Zwitsal voor de schrale huid en deze smeer ik ook op zijn gezichtje.... dit omdat mama het lekker vindt ruiken ;)

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Hier wordt dochter lief wel bijna dagelijks van top tot teen ingesmeerd.
    Je kan altijd je Nivea proberen en als je kindje gevoelig reageert over gaan op iets anders. Als je baby producten gebruikt heb je ook niet de garantie dat ze er geen last van krijgen.

Share This Page