Hoi dames! De titel zegt het al wel een beetje. Wie gaan hier nog meer voor een tweede? Wij zitten nu in onze eerste ronde en ik merk toch dat ik ongeduldiger ben met wachten als bij de eerste. Herkennen jullie dit?
Nee ik wacht nog op mijn 1e menstruatie na stoppen met anticonceptie zit al op dag 60 ofzo. Geen haast. Vind eigenlijk ook doodeng om zwanger te worden dus geen probleem dat moet wachten
Wij gaan ook voor een tweede! 1 oktober ongesteld geworden en daarna de pil niet meer genomen. Ik ben nu nog niet ongeduldig, het zou fijn zijn als het snel raak is maar ik heb geen haast.
Herkenbaar! Hier ook erg ongeduldig.... Ik ben eind juli gestopt met de pil en wacht ook nog op mijn menstruatie, dag 73 hier... Bij mijn eerste helemaal niet gehad en gelijk zwanger, dus dacht stiekem dit ook wel even binnen een maand te fixen, haha! Heb nu spijt dat ik niet eerder met de pil gestopt ben, als ik had geweten dat dit zo lang duurt. Wordt er inderdaad erg ongeduldig van.
Irritant he dat ongeduldige! Ik probeer elke dag geduld te hebben haha. Maar bij ons dochtertje was ik in 1x zwanger (Welliswaar in een cyclus van 65 dagen...... had een erg onregelmatige cyclus. Sinds ons dochtertje is dat een stuk regelmatiger geworden gek genoeg)
Hier ook geen haast hoor maar ik wil zo graag dat ik niet kan wachten. Waardoor ik er veel mee bezig ben en daardoor gaan de dagen langzaam.
Wat fijn, in 1 keer! Was bij onze dochter ook, dus stiekem hoop je daar nu weer op! Maar bij zo’n lange cyclus ook best bijzonder! Gebruikte jij testen toen om je ei te vinden? Ik lees zo veel dat je bij lange cyclussen geen eisprong meer hebt. Maar dit geeft een beetje hoop
Hoi meiden, Zou graag net jullie meeschrijven.. Lees dat sommige van jullie nog wachten op de menstruatie, hoop dat deze snel doorbreekt! Hier inmiddels in ronde 4 beland, iets wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht aangezien onze dochter in de eerste ronde raak was.. Merk dat ik steeds onzekerder wordt, ook omdat ik vanaf ronde 1 ovulatietesten ben gaan gebruiken.. Heb gisteren op 9 dpo negatief getest dus de moed zakt alweer in m’n schoenen al wete ik dat dat nog te vroeg kan zijn.. Hier al 1,5 jaar niet meer aan de pil, dus heb niet hoeven te ontpillen.. Maar herken het ongeduldige dus heel erg, al kan ik niet zeggen of dat dat nu meer is als bij de eerste omdat ik daar geen kans kreeg ongeduldig te zijn Ook het leeftijdsverschil wat alsmaar groter wordt maakt mij enorm ongeduldig, gun haar zo graag een broertje of zusje! Ik hoop dat het bij ieder van jullie snel raak mag zijn!
Klopt was ook bijzonder! Ik zou bijna starten met clomid wat de gynaecoloog voorgeschreven had om regelmatige cyclussen te krijgen (die van mij waren van 30 tm 65 dagen en alles er tussen in.. geen peil op te trekken dus). Voor ik met clomid begon wilde ik het toch de kans geven om zonder hormonen zwanger te worden. In die hele lange cyclus waarin ik dus zwanger ben geworden heb ik maar 1 eisprong gehad dus heb er in principe 1 overgeslagen. En ik gebruikte inderdaad ovulatie testen! Jij ook lange cyclussen?
Leuk dat je meeschrijft! Grappig om te lezen dat hier meerdere vrouwen net als mij zijn waarbij het eerste kindje in 1x raak was. En dat we dan hopen dat het weer in 1x lukt. Hier nu in ronde 1 maar niet het gevoel dat het gelukt is. Zit nu op 8 dpo. Vind wachten met testen zo lastig. Trouwens, ik snap wel dat je steeds onzekerder wordt maar je weet in elk geval dat je lichaam een kindje kan maken dus dat is misschien iets positiefs om je aan vast te houden. Maar ik denk wel dat ik net als jij dezelfde onzekerheid ga krijgen mocht het wat langer duren (dan die kans is best aanzienlijk in mijn geval)
Wij gaan ook voor een tweede! In augustus ben ik gestopt met de pil, netjes na een paar dagen de ontrekkingsbloeding gehad, toen netjes een cyclus van 28 dagen en nu ben ik 5 dagen 'overtijd'. Heb alleen geen idee wanneer m'n eisprong is geweest en of ik überhaupt een eisprong heb gehad.. Woensdag nog een test gedaan, negatief, althans ik dacht in de verte wel iets te zien maar ik durf er niet meer in te geloven .. toch morgen nog een testje wagen aangezien ik ook wat vage klachten heb.
Ik was aan de pil, maar wacht nu al bijna 3 maanden op mn menstruatie, frustrerend dit! Vorige keer toen ik stopte na de pil had ik dit niet en hele regelmatige cyclussen van 28 dagen.
Spannend!! En? Toch positief? Ik vanochtend ook een testje gedaan leek iets te zien maar kan ook gewoon zijn dat ik een vals streepje zie (er zit natuurlijk altijd iets waardoor het streepje überhaupt kan ontstaan) mochten jullie nieuwsgierig zijn hij staat hier op het forum voor de tuurders. Ik denk negatief maar even zien wat hun vinden.
Ik zal zo eens kijken Hier weer negatief getest vanmorgen.. helaas. Maar heb mezelf voorgenomen dat ik niet meer verder ga testen. Ben gewoon niet zwanger! Zit nu op cd34... wat raden jullie aan? Wachten op menstruatie of weer starten met ovulatietesten?
Ah rot is dat! Hopelijk heb je snel wel een positieve in je handen. Ik zit even te denken wat dan slim is. Ik heb namelijk bij de eerste net zo lang door getest tot ik een positieve ovulatietest in mijn handen had. Zoals ik al wel zei ben ik toen met 65 dagen cyclus zwanger geraakt dus heb heel wat ovulatie testen moeten doen