yep, ook ik ga met een vriendin! jeugdsentiment! we hebben elkaar leren kennen omdat we (toen in de brugklas) naar een concert van NKOTB gingen! zie t persoonlijk als een echt avondje lachen met m'n beste vriendin! veel plezier allemaal!
Ik ga niet. We fan van de BSB. Ik durf sowieso niet alleen en het is ook ver (geen auto) In mijn puberjaren zag je geen stukje behang meer en had een aparte Nick muur (goh wie zou mijn favoriet zijn geweest) Nu is het al een tijdje AJ geworden. Ze maken heerlijke muziek die ik graag luister en kan niet wachten tot het volgende album komt. zucht ga even verder zwijmelen ........................
Ik ga ook! Met een vriendin en nog een vriendin van haar! Girlsnight out! We hebben er echt zin in. Ik was op de basisschool helemaal gek van NKOTB (ow wat heb ik mijn omgeving toch aangedaan het was alles voor en na NKOTB) en daarna nog een BSB-fase... Erg leuk dat ze nu samen concerten geven dus In 2009 ben ik ook naar het concert van NKOTB geweest met mijn man (meegesleurd want die wist toch niet wie dat waren want die zat in hun hoogtij dagen in de rimboe ).
Wat leuk, toch nog verschillende die gaan. Vroeger was mijn slaapkamer ook helemaal vol behangen met posters en vooral van Nick... zucht... heb ze verschillende keren ontmoet. En straks weer 3 x omdat ik vip heb. Mijn man hoef ik niet mee te nemen hoor, die is zo lief om vrij te nemen zodat ik op minitour kan hahaha.
Wat??? Komen The New Kids On The Block naar Nederland? Onder welke steen leef ik tegenwoordig toch dat ik dat soort dingen mis? Ik ga direct kijken. Om my freaking... Ik was toch gek op Jordan Knight!!