Nkotbsb

Discussie in 'De lounge' gestart door Gijsje, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Jeeeeeee wat een bedrag! Ondanks dat het supergaaf is vind ik dat eigenlijk niet normaal hoor zo duur!
    Hoe lang heb je dan met ze samen? En ben je dan bij NKOTB geweest of BSB?

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land

3. lianne1984

13 nov 2006
    98
    0
    0
    zeker een hoop geld maar ik wilde ze echt een keer ontmoeten. ik ben bij de bsb geweest, je bent dan bij de soundcheck daar doen ze 2 nummers daarna ag je op de fot met ze en je krijgt een backstage tour van 1 van hun. en je staat voorraan bij het concert.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Maar krijg je dan niet de tijd om even met ze te praten? Wat vragen te stellen ofzo?
    Want ik vind het ook wel veel geld en dat je dan ook nog apart voor je concertkaartje betaald...Vind het nogal wat.:)

5. lianne1984

13 nov 2006
    98
    0
    0
    er worden een aantal uitgekozen om een paar vragen te stelllen en tijdens de backstage tour mag je dingen vragen.

6. dancingprinzess

dancingprinzess Actief lid

19 mei 2010
    169
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Ben dus wel alleen gegaan :D
    Ik kon zo snel niemand vinden om mee te gaan en mijn man vind het helemaal niets. Dus toen dacht ik **** aan iedereen, ik ga gewoon wel! Nou ik heb wel veel lol gehad hoor in m'n eentje. Dat gegil van iedereen toen het doek naar beneden ging geweldig...lol. Ik ging voornamelijk voor de BSB, want NKOTB heb ik maar kort bewust meegemaakt (ben van 1978), kende ook maar twee nummers. Maar wat baalde ik dat het laat begon zeg. Want op de website stond dat het 22.30 afgelopen zou zijn. Ik rond 23.00 maar eens via de smartphone kijken hoe laat mijn trein dan zou gaan. POTVERDORRIE, ik moet nu weg. :$ Anders kom ik niet meer thuis!!!! Dus heb ik net de laatste mash-up gemist. Toen ik naar de garderobe liep hoorde ik ze 'backstreets back' zingen (vond die clip altijd zo geweldig). Balen, maar ja. Had nu echt de laatste stoptrein richting Utrecht en was om 1.00 thuis. Maar het concert was geweldig.

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
  8. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hoe stoer van je!!! Jammer dat je het einde moest missen. Ik was juist een NKOTB-fan en ik ben maar 1 jaartje ouder dan jou;)

@Gijsje en bedankt door die link heb ik ruim een uur niets gedaan:D

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Jammer, ik wist het te laat anders was ik ook gegaan.
    Vroeger HE-LE-MAAL BSB fan!! Oeee.. Nick vond ik leuk en Brain toen ik jonger was. Toen na een tijdje vond ik "badboy" AJ toch ook wel lekker..

Misschien domme vraag, maar was Kevin er niet bij?

10. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Wat leuk om allemaal te lezen ;) dvd van het concert is inmiddels ook gebrandt en al gekeken hahaha. Kevin heeft in 2006 de groep verlaten, maar komt vanaf het nieuwe album weer terug. Gaat er donderdag nog iemand naar Oberhausen? Dat wordt mijn laatste concert van de nkotbsb tour, met een platinum vip, en kaarten voor de afterparty whaaaa!

11. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

ik heb hier ook nog wat foto's. Kwaliteit is niet helemaal geweldig, maar ik vind ze helemaal te gek.

100_4241.jpg

100_4268.jpg

12. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

En hier de laatste twee foto's om het af te leren ;)

100_4271.jpg

100_4283.jpg

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ow dat outfit bij Donnie was zo jammie jammie :D

14. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik ga niet,heb het gewoon netjes bij alleen NL gehouden! Maar foto's en een verslagje zijn van harte welkom natuurlijk!Veel plezier!

Waar heb je de dvd gebrand? Dat gaat toch niet vanaf youtube?

15. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Je kan heel even met ze praten, maar echt heel kort! Gisteren was mijn laatste show, wat was het gaaf, eerst vip,, backstage tour door Nick, daarna de show, we stonden vooraan bij de eikel. Bij I'll never break your heart werd ik uitgekozen door AJ voor de serenade! Zo gaaf was dat! Na de show zijn we nog naar de afterparty geweest, 3 foto's met howie gescoord, 1 met NIck en een vipfoto. Het ws echt geweldig gisteren.
    Hier een foto van mij tijdens de serenade die iemand die ik ken gemaat heeft.

4.jpg

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wat leuk Janineke!!

En wie is die eikel ??

17. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Het podium is de vorm van een penis, nkotbsb noemt het ook the penisstage, en wij stonden bij de eiel (b-stage) ;)

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ow haha dat had ik even niet meegekregen :p

19. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje late reactie ;) Ik ben ook geweest, 1 en 2 mei gepland en last minute ook nog gisteren :d
    Vond het vorige week zo jammer dat het voorbij was en konden nog zulke goede kaarten krijgen!

Persoonlijk vond ik gisteren verre weg het beste concert, sfeer zaal goed en de jongens hadden er zin in!
    Had op facebook al gezien dat er een nederlandse fan op het podium was. Super cool!

Jammer dat het weer voorbij is, maar gisteren heeft zoveel goed gemaakt!

Nu wachten tot ze weer komen ;)

20. Tese

Tese Niet meer actief

Heb gisteren het concert online gekeken. Wou dat ik erbij was! Maar mijn vriendin was precies 30 april uitgerekend dus dat gingen we niet gokken natuurlijk. Was wel 70% bsb vind ik maar dat is niet erg want ken niets van nkotb. Was een echte Nick fan vroeger. Leuk dat Kevin weer terug komt!

Deel Deze Pagina