Voor een opdracht ben ik opzoek naar een leesboek met een hoofdpersoon van rond de 15 jaar. Het boek moet van een Nederlandse schrijver/ schrijfster zijn. Wie heeft tips?
kruistocht in spijkerbroek? Het verrotte leven van Floortje Bloem Moet het een kinderboek zijn of voor volwassenen?
Mag een kinderboek zijn, een volwassenheid ook. Als het maar niet te moeilijk is. Had zelf Pijnstillers van Carry Slee gevonden. Is dat wat?
Koning van Katoren - Jan Terlouw Gevangenis met een open deur - Jan Terlouw Kruistocht in spijkerbroek - Thea Beckman Hasse Simonsdochter - Thea Beckman
Nederlandse schrijver of nederlandstalig? Indien het laatste: Dirk bracke Helen vreeswijk, ik denk dat zij Nederlandse is-edit zij is een Nederlandse + loverboys gaat over 15 jarige meisjes
Moet t perse een kinderboek zijn? Ik denk aan “Terug tot Ina Damman” van Vestdijk In de eerste helft van Joe Speedboot (Tommy Wieringa) zijn ze ook nog 15
Ik vond vroeger lotus brengt geluk altijd heel indrukwekkend Meisje is geadopteerd en gaat opzoek naar haar echte moeder in India erg mooi verhaal vond ik. Weet niet meer de exacte leeftijd maar ze zat wel op de middelbare school.
Alle boeken van carry slee Het verotte leven van floortje blom Kruistocht in een spijkerbroek Tea beckman heeft veel boeken erover