dat is toch energie direct ? daar zaten wij eerst bij die hebben we voor 2 maanden geleden op gezegt en weet je wat voor afrekening we kregen ? 760 euro ! ze zijn gek daar ! dat hebben ze als schattig gedaan ! wij naar eneco gebelt want daar zitten we nu weer en hebben de meterstanden door gegeven en die zeiden dat we nog geld terug kregen hahah en hun zouden het verder afregelen ! maar we schokken ons dood 760 euro wat een sukkels!
Ik heb mijn account bij infofilter maar gelijk ff een update gegeven, want in 2007 is er blijkbaar iets veranderd, misschien dat ze me daarom weer bellen, nu is echt alls dicht, geen telefoon en geen stomme post meer.
moet me ook maar aan melden bij infofilter.nl want wordt gek gebeld en vornamenlijk door energie bedrijven we zijn ook gebeld door de nem en zei eerst ja maar na al die negatieven reactie hebt ik het heel snel terug gedraaid ik blijf liever ook gewoon bij de nuon je weet wat je dan hebt
de RWE is tegenwoordig de E.ON die oplichters hebben mijn oma van 94 een contract aan gesmeerd.onder het verhaal van informatie te sturen.
Nou ik betaal mijn rekeningen toch ECHT aan Essent al 8 jaar geloof ik, gister nog weer info over de nieuwe tarieven gekregen, dus dat zal wel goed zitten.
Ik zou het NIET doen! me moeder spreekt niet zo goed nl en er was een jongeman geweest die haar van alles aansmeerde van NEM. Ik beld kwaad op en heb wel tig brieven gestuurd maar niets hielp. Ik heb toen contact gehad met Eneco(daar zat me moeder daarvoor) en NEM had al opgezegd. Na 4 mnd stoken via NEM heb ik mails en brieven verstuurd en geweigerd te betalen. Toen hadden ze een brief terug gestuurd. En kon me moeder van NEM af. Uiteindelijk hebben we betaald en zit me ma weer veilig bij Eneco.
De NEM stond een paar jaar geleden voor mijn deur (om half 10 's avonds), van m'n flatje... Dat ze Alleen een bepaalde meter gingen veranderen maar moest toestemming geven. Ze zeiden iets heeeel vaags over Essent, dat die er van af wist ofzo. Ik hoorde andere mensen in het trappenhuis, die allemaal gingen tekenen. Op dat moment dacht ik: zal wel goed zijn, dus teken. Doe de deur dicht en begin het formulier te lezen! nou wat een wazig verhaal! Heb meteen een aangetekende brief gestuurd dat ik helemaal niet wilde overstappen en dat hun medewerkers zich voordoen als mensen van Essent. Nooit meer wat van terug gehoord!
Ik heb ook bij een Energie maatschappij gewerkt. Ga echt niet naar NEM is mijn advies! Het beste is om bij de netbeheerder van je gebied te zitten. Oh jah en als ze je bellen zeg nooit JA ergens tegen, want je hebt zo een contract aan je broek hangen!
Inderdaad. Als ik zulke mensen aan de telefoon heb zeg ik alleen NEE en vast wel, inderdaad, misschien, enz. Maar nooit Ja,
Ze vergelijken hun tarieven exclusief BTW ten opzichte van de prijzen inclusief BTW van andere aanbieders. Daarom lijkt het goedkoper, maar betaal je meestal evenveel of zelfs meer. Lekker blijven zitten waar je zit.
Stelletje boeven zijn het en dat is nog zacht uitgedrukt. Eigenlijk vindt ik het schandalig hoe sommige dingen je bijna worden "opgedrongen" Dus als je Ja zegt door de telefoon ben je al de pineut. Ik vindt dat dit niet mag vindt het vrij agressieve verkoop. Vooral mensen die slecht nederlands spreken/verstaan en oudere zijn hier vooral de dupe van. Het is te gek voor woorden
Mijn vriend werkt bij het nuon en het maakt meestal maar een paar euro uit als je overstapt. Mochten jullie veel last hebben van dat bellen gewoon zeggen dat je man of jezelf bij de concurent werkt en dan haken ze meteen af Ik vertel ze namelijk altijd dat mijn man bij het nuon werkt en dan is het meteen oke tot ziens. 1 keer heb ik een vrouwtje aan de lijn gehad die niet meteen ophing maar vroeg of we groene stroom hadden dus ik zeg ja, ze zei me toen dat ze dat al goed vond en dat ze door voor pleiten
Hé, ik ben een kwartier geleden ook (weer) door hun gebeld! Geloof me, niet de eerste keer. Gratis info kunnen ze niet sturen zonder dat je binnen 7 werkdagen alles zélf moet opzeggen, heel irritant! Heb gewoon om hun internetsite gevraagd zodat ik even rustig kan kijken of het was is... Zo te lezen niet! Ha ha, scheelt me weer een kwartier lezen!
Ik heb ook 2 dagen in een callcenter gewerkt kon het niet langer uithouden oplichterij wil je niet weten en dat allemaal bejaarde mensen bellen nou nee. Doe mij mijn geld maar op een normale eerlijke manier. Ben dus weggegaan maar daar belden ze ook voor de NEM en ook ik zeg net als thunder ik ozu het niet doen doe niet
Was dus bij die callcenter waar ik werkte precies het zelfde maar dan werrd er gezegt ja hoor ik kan u het pakketje sturen kunt u alles rustig doorlezen maar heb ik wel even uw gegevens nodig. en dan snel van als u nog vragen heeft of als u het niet bevalt kunt u het binnen 7 dagen opheffen. Maar dan had ik dus iemand aan de lijn en die zei ik wil wat vragen ik ben er accoord (hoe typ je dat akkoord?) mee gegaan maar wil nu afzeggen alleen kan de klantenservice niet bereiken dus weer oplichterij
Ik ga mooi niet overstappen, kreeg laatst nadat ik deze topic geopend had de jaarrekening en ik krijg eindelijk 380 euro terug! (Oxxio) Daarvoor zat ik bij het Nuon en moest ik altijd bijbetalen, het laaste jaar daar was dit zelfs tegen de 600 (!) euro aan.... Ik heb altijd al gedacht dat de meter niet goed werkte ofzo. Want dit kan toch niet anders dan? Er is zelfs nog een baby bijgekomen in de tussentijd. Snap er echt niets van.