NL Energie (Nederlandse Energie Maatschappij)...

Discussie in 'De lounge' gestart door loca, 2 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    dat is toch energie direct ?

daar zaten wij eerst bij die hebben we voor 2 maanden geleden op gezegt en weet je wat voor afrekening we kregen ?

760 euro !
    ze zijn gek daar !
    dat hebben ze als schattig gedaan !
    wij naar eneco gebelt want daar zitten we nu weer en hebben de meterstanden door gegeven en die zeiden dat we nog geld terug kregen hahah
    en hun zouden het verder afregelen !

maar we schokken ons dood 760 euro wat een sukkels!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb mijn account bij infofilter maar gelijk ff een update gegeven, want in 2007 is er blijkbaar iets veranderd, misschien dat ze me daarom weer bellen, nu is echt alls dicht, geen telefoon en geen stomme post meer.

3. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    moet me ook maar aan melden bij infofilter.nl
    want wordt gek gebeld en vornamenlijk door energie bedrijven

we zijn ook gebeld door de nem
    en zei eerst ja
    maar na al die negatieven reactie hebt ik het heel snel terug gedraaid
    ik blijf liever ook gewoon bij de nuon
    je weet wat je dan hebt

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

de RWE is tegenwoordig de E.ON die oplichters hebben mijn oma van 94 een contract aan gesmeerd.onder het verhaal van informatie te sturen.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik betaal mijn rekeningen toch ECHT aan Essent ;) al 8 jaar geloof ik, gister nog weer info over de nieuwe tarieven gekregen, dus dat zal wel goed zitten.

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik zou het NIET doen! me moeder spreekt niet zo goed nl en er was een jongeman geweest die haar van alles aansmeerde van NEM. Ik beld kwaad op en heb wel tig brieven gestuurd maar niets hielp. Ik heb toen contact gehad met Eneco(daar zat me moeder daarvoor) en NEM had al opgezegd. Na 4 mnd stoken via NEM heb ik mails en brieven verstuurd en geweigerd te betalen. Toen hadden ze een brief terug gestuurd. En kon me moeder van NEM af. Uiteindelijk hebben we betaald en zit me ma weer veilig bij Eneco.

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    De NEM stond een paar jaar geleden voor mijn deur (om half 10 's avonds), van m'n flatje... Dat ze Alleen een bepaalde meter gingen veranderen maar moest toestemming geven. Ze zeiden iets heeeel vaags over Essent, dat die er van af wist ofzo. Ik hoorde andere mensen in het trappenhuis, die allemaal gingen tekenen. Op dat moment dacht ik: zal wel goed zijn, dus teken. Doe de deur dicht en begin het formulier te lezen! nou wat een wazig verhaal! Heb meteen een aangetekende brief gestuurd dat ik helemaal niet wilde overstappen en dat hun medewerkers zich voordoen als mensen van Essent. Nooit meer wat van terug gehoord!

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik heb ook bij een Energie maatschappij gewerkt.

Ga echt niet naar NEM is mijn advies! Het beste is om bij de netbeheerder van je gebied te zitten.

Oh jah en als ze je bellen zeg nooit JA ergens tegen, want je hebt zo een contract aan je broek hangen!

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Inderdaad.

Als ik zulke mensen aan de telefoon heb zeg ik alleen NEE en vast wel, inderdaad, misschien, enz.

Maar nooit Ja, :)

10. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ze vergelijken hun tarieven exclusief BTW ten opzichte van de prijzen inclusief BTW van andere aanbieders. Daarom lijkt het goedkoper, maar betaal je meestal evenveel of zelfs meer. Lekker blijven zitten waar je zit.

11. Stelletje boeven zijn het en dat is nog zacht uitgedrukt.

Eigenlijk vindt ik het schandalig hoe sommige dingen je bijna worden "opgedrongen"

Dus als je Ja zegt door de telefoon ben je al de pineut.
    Ik vindt dat dit niet mag vindt het vrij agressieve verkoop.

Vooral mensen die slecht nederlands spreken/verstaan en oudere zijn hier vooral de dupe van.

Het is te gek voor woorden

12. veertje

veertje Fanatiek lid

Mijn vriend werkt bij het nuon en het maakt meestal maar een paar euro uit als je overstapt.

Mochten jullie veel last hebben van dat bellen gewoon zeggen dat je man of jezelf bij de concurent werkt en dan haken ze meteen af :D
    Ik vertel ze namelijk altijd dat mijn man bij het nuon werkt en dan is het meteen oke tot ziens. 1 keer heb ik een vrouwtje aan de lijn gehad die niet meteen ophing maar vroeg of we groene stroom hadden dus ik zeg ja, ze zei me toen dat ze dat al goed vond en dat ze door voor pleiten :D

13. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.786
    905
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    NIET DOEN!Wij zijn door hun OPGELICHT! :confused:

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hé, ik ben een kwartier geleden ook (weer) door hun gebeld! Geloof me, niet de eerste keer.
    Gratis info kunnen ze niet sturen zonder dat je binnen 7 werkdagen alles zélf moet opzeggen, heel irritant!
    Heb gewoon om hun internetsite gevraagd zodat ik even rustig kan kijken of het was is... Zo te lezen niet! Ha ha, scheelt me weer een kwartier lezen!

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb ook 2 dagen in een callcenter gewerkt kon het niet langer uithouden oplichterij wil je niet weten en dat allemaal bejaarde mensen bellen nou nee. Doe mij mijn geld maar op een normale eerlijke manier. Ben dus weggegaan maar daar belden ze ook voor de NEM en ook ik zeg net als thunder ik ozu het niet doen doe niet :)

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Was dus bij die callcenter waar ik werkte precies het zelfde maar dan werrd er gezegt ja hoor ik kan u het pakketje sturen kunt u alles rustig doorlezen maar heb ik wel even uw gegevens nodig. en dan snel van als u nog vragen heeft of als u het niet bevalt kunt u het binnen 7 dagen opheffen.

Maar dan had ik dus iemand aan de lijn en die zei ik wil wat vragen ik ben er accoord (hoe typ je dat akkoord?) mee gegaan maar wil nu afzeggen alleen kan de klantenservice niet bereiken dus weer oplichterij

17. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Ik ga mooi niet overstappen, kreeg laatst nadat ik deze topic geopend had de jaarrekening en ik krijg eindelijk 380 euro terug! (Oxxio)
    Daarvoor zat ik bij het Nuon en moest ik altijd bijbetalen, het laaste jaar daar was dit zelfs tegen de 600 (!) euro aan....
    Ik heb altijd al gedacht dat de meter niet goed werkte ofzo. Want dit kan toch niet anders dan?
    Er is zelfs nog een baby bijgekomen in de tussentijd. Snap er echt niets van.

Deel Deze Pagina