Hoi hoi, Ik ben nog maar 9 weken zwanger, wij weten uiteraard het geslacht nog niet maar ik ben benieuwd naar jullie mening Stemmen maar!
Ik vind Juune met twee u's ook niks. Ik zou schrijfwijze June doen. Dan spreken mensen het waarschijnlijk de eerste keer verkeerd uit, maar na één keer verbeteren is dat ook over.
Ik vind zelf June ook mooier dan Juune maar ik wil ook niet telkens mensen hoeven te corrigeren, lijkt mij voor haar later ook niet prettig. Denk dat ik die naam toch maar van ons lijstje moet strepen.
Echt?! Wat zonde als je die naam zo mooi vindt. Denk dat corrigeren in dit geval niet heel vaak zal gebeuren. M'n oude buurmeisje heet zo en die ervaart er volgens mij niet zoveel problemen mee (niet meer dan ieder ander tenminste. Want tja, zelfs mijn doorsnee hollandse naam weten sommige mensen nog fout te schrijven of uit te spreken). Is Juna anders nog een optie?
Super dat je zo meedenkt!! Ja ik twijfel te erg of ik dat niet als vervelend ga ervaren. Lune vinden wij beide ook prachtig dus dan zou ik eerder daarvoor kiezen. Bij Juna moet ik altijd aan die appels denken haha 'Have a junami break'
June met 1 u, met 2 u's vind ik heel raar staan en dan gaan mensen het verkeerd schrijven en moet ze alsnog haar naam altijd spellen dus daar heb je niks aan. Ik ken een Olliver waarbij de ouders voor dubbel l kozen om te voorkomen dat hij Olivier genoemd zou worden, maar zo wordt hij alsnog genoemd. Juno kan je ook nog doen, maar anders zou ik gewoon voor Lune gaan.