De serie heeft iets en ga waarschijnlijk seizoen 3 kijken. Maarrr ik hoop wel dat dat het laatste seizoen is.. Ik vond seizoen 2 best wel voorspelbaar, alleen in de laatste aflevering kreeg ik even hoop dat seizoen 3 anders zou gaan worden en toen vervloog de hoop Dus seizoen 3 mag van mij eindigen in de gevangenis of psychiatrische kliniek ofzo wat vond jij ervan?
Ik vond de eerste 4 a 5 afleveringen niet zo boeiend, daarna werd het pas leuk. Maar denk niet dat ze nog veel meer seizoenen moeten maken.
Ik vind hem echt geweldig goed. Heb het tweede seizoen weer heel snel afgekeken. Ja ik vind het echt 1 van de beste series van de afgelopen tijd.
Ik moet nog 1 aflevering! Heb de boeken ook gelezen, daarin is Joe nóg veel griezeliger, en mega oversekst. Het is dan echt of je in het hoofd van een psychopaat zit. Er is geen derde boek, dus of een derde seizoen een succes zal worden vraag ik mij af.. Vond de Game of Thrones seizoenen ook minder toen de boeken afgelopen waren.
Ik vond het einde heel teleurstellend.. dus misschien moeten ze niet nog meer seizoenen bijmaken.. of ze moeten me verrassen.
Ik weet niet precies wanneer, alleen dat het bevestigd is dat er een komt ik denk dan eind volgend jaar ofzo!
Seizoen 1 vond ik echt super goed, maar bij seizoen 2 stoorde ik me enorm aan Love, Delilah en Ellie, alleen Forty vond ik leuk en daarom bleef ik kijken... Ik vond de karakters zo ‘plat’, ze hadden wel een achtergrondverhaal maar qua vormgeving, emotie etc raakte het me gewoon niet echt. Jammer!
Ik vond het moeilijk om er in te komen. Had 2 afleveringen gekeken. Weken niet en vervolgens de rest van 1 en 2 achter elkaar. Vond het wel een leuke serie!
Het eerste deel heet You, het tweede deel heet Hidden Bodies. Ik weet niet of ze ook in het Nederlands zijn uitgebracht, ik las ze in het Engels.
Nou, het boek is sowieso heel anders. Want in het boek is Amy gewoon een vrouw waar Joe ná Beck verliefd op wordt. Dus daar heb je niet de plottwist dat zijn vermoorde ex opeens leeft. Amy beroofd Joe van zeldzame boeken, verkoopt die en gaat naar LA. Joe gaat juist naar haar op zoek om wraak te nemen. Ik heb het einde van de serie dus nog niet gezien, maar in het boek gaat het als volgt: Spoiler Joe bekent alles aan Love, de moord op Beck, Peach, het er in luizen van dr Nicky, en vertelt zelfs nog over die mok met pis die in het huis van Peach staat. Gek genoeg vergeeft Love hem alles, en haalt zelfs de mok met zijn urine uit dat huis om het bewijs te vernietigen! Ook vertelt ze Joe dat ze zwanger is van hem. Uiteindelijk gaan er toch agenten achter bewering van dr Nicky aan dat een van zijn patiënten Beck heeft vermoord en hem er heeft ingeluisd, en zo komen ze bij Joe. Het eindigt met hem in de gevangenis, en het bewijs wat zich maar blijft opstapelen tegen hem. En toch blijft Joe maar denken aan dat hij binnenkort vrij komt, nu hij de rijke familie van Love achter zich heeft staan.
Ik ben halverwege seizoen 2... Het heeft gewoon iets boeiends.... Normaal hoef ik echt geen film te kijken waar het verhaal grotendeels "vertelt" wordt. Maar 't boeit gewoon. Maar vind het een leuke serie