Hallo meiden, Ik zit met iets in mijn maag, en ik kom er maar niet uit. Het gaat om het volgende: In april ben ik met vriendinnen naar een concert toegeweest. Dat was ons zo goed bevallen, dat we gelijk na het concert al zeiden 'als 'ie weer komt, gaan we zeker nog eens!' Nu las ik op een ander forum dat er weer nieuwe tourdata's zijn, en dat er een concert gepland staat in Apeldoorn voor 13 maart 2009. Ik heb daar dolenthousiast gereageerd, en geschreven dat ik zeker weer van de partij ben! Een andere kennis bood mij aan dat ik eventueel met haar mee zou mogen rijden, maar ik reageerde met: 'dat zou vast niet nodig zijn, want ik denk dat ik .... wel zo ver kan krijgen om mee te gaan.' Later had ik haar aan de telefoon, belde haar namelijk op dat de kaarten alvast gekocht konden worden en of ik dat even voor ons zou doen. Zij wou daar nog mee wachten want zij voelde zich tegen het hoofd gestoten door deze opmerking. Ik vroeg haar waarom, en ik kreeg als antwoord dat zij het opvatte als dat ik alleen met haar zou willen gaan zodat ik vervoer richting die kant op zou hebben Heb haar meteen duidelijk gemaakt dat dat dus absoluut niet zo bedoeld was. Dat ik die opmerking bedoelde als van, dat ik dat aangeboden ritje niet nodig zou hebben omdat ik gewoon weer met dezelfde personen als de laatste keer zou gaan. Oke, het stond er een beetje knullig, maar absoluut niet zo bedoeld. Zelfs na mijn uitleg, wilde ze nog wachten met kaarten kopen. Ze zou er nog wel even over nadenken... Nu vraag ik me werkelijk af, of ik iets heel verkeerd heb gedaan, of dat zij zich gigantisch ongesteld gedraagt en van een mug een olifant maakt? Ik bedoel, betekend mijn woord dan helemaal niks? Kent ze mij echt zo slecht? Wat is jullie visie op dit verhaal? Hoe zien jullei beide kanten van het verhaal? Heb haar zojuist een sms gestuurd dat ik graag wil praten hierover, want het zit me echt niet lekker ... Liefs Minya
Misschien heeft die andere kennis het verkeerd overgebracht. Het is jammer dat je vriendin jouw woord in twijfel trekt en op deze manier reageert. Ik zou haar gewoon even laten en van de week weer even bellen om te zeggen dat het zo echt niet is bedoeld en je juist met haar mee wilde rijden omdat dat zo gezellig is oid. Ik vind niet dat het aan jou ligt. Succes!
Tsja kan me wel voorstellen dat jouw reaktie in eerste instantie verkeerd over gekomen is en zij zich enigzins gebruikt voelde voor het vervoer, maar als jij het daarna uitlegt dan moet het toch klaar zijn vind ik hoor. Je hebt gezegd dat het niet verkeerd bedoeld was dan moet zij dat ook niet zo blijven opvatten...
Precies Roelie! Heb d'r ook verteld dat die opmerking idd een beetje knuddig zwart op wit stond, maar dat het zeker niet zo bedoeld is. Kan me ook goed voorstellen dat ze in eerste instantie zo'n opmerking verkeerd op kan vatten, maar dat er zelfs na mijn uitleg nog zo wordt gereageerd... wordt er best verdrietig van.
Je moet beledigd en geschokt reageren. Tegen haar zeggen dat je NIET kan geloven dat ze ZOIETS van jou denkt. Dat je er op staat dat jullie met de trein gaan en dat jij de kaartjes betaalt. (en natuurlijk zal ze jou de treinkaartjes niet laten betalen, en gaan jullie alsnog met haar vervoer)
Het gaat me niet eens om het vervoer ook nog niet! Dat is het knulligste eraan Oke, heeeel toevallig is zij de gene die meestal rijd als we ergens naar toe gaan, maar dat komt omdat ze het zelf aanbiedt en het leuk vind. Heb al meerdere malen aangegeven dat ik ook rustig een keer voor het vervoer wil regelen... Snap er werkelijk de ballen niet van
Dan is ze vast toch ongesteld Nee serieus, ik zou het even laten rusten, zij voelt zich gekwetst en is daarom waarschijnlijk nu onredelijk...laat het even zakken en breng het eind volgende week ofzo nog eens ter sprake...een goede vriendschap moet een misplaatste maar niet verkeerd bedoelde opmerking aan kunnen hoor
Weet je Minyaweth, Niet lullig bedoeld hoor! Maar ik ga er daarom ook nooit vanuit dat ik gereden word.. En zal ik dat ook Zo zeggen.. Ik weet dat je het niet zo bedoeld.. En ik vind het vreemd dat je kennis er nog zo hoog aan blijft hangen.. Maar om dit soort redenen zal ik er nooit van uit gaan dat iemand mij zal rijden.. Ik heb een vriendin op mijn eigen forum.. en elke keer als we ergens afspreken haalt ze mij op.. Bied ze zelf aan hoor! Ben er ook hartsikke blij mee! Maar zal er nooit van uit gaan dat ze het aanbied! En dat weet ze.. en gelukkig begrijpt ze mij ook.. En vind ik het hartsikke lief dat ze mij ophaalt! ( en zodra ik mijn rijbewijs heb, haal ik haar ook op ) Probeer nogmaals met haar te praten.. onder 4 ogen.. Dan kan ze aan jou ook zien dat je het zo niet bedoeld heb! Liefs Sal -x-
Lekker laten gaan joh en zelf alvast kaartjes bestellen, er zijn er maar 180 voor zover ik weet! Doe Angelo maar de groeten van mij, ik kan helaas niet gaan, veel te ver weg
van 1 kant kan ik haar beetje begrijpen maar na uitleg moet het gedaan zijn! maar 1 ding ff ter zijde ik dacht ook ooit mijn beste vriendin gevonden te hebben! maar er zijn allemaal dingn gebeurd die mij pijn deden achteraf hierna ruzie gekregen! vond ik erg moeilijk maar er goed over gepraat! en na een tijdje weer afgesproken, leek een beetje als vanaouds dus had zoiets oke; echte vriendinnen redden het wel! maar tot op heden niets meer gehoord! ach vriendinnen.... zucht!