Hallo, Heb even een vraagje. Ben benieuwd of jullie snel zwanger waren van een 3e kindje toen jullie er voor gingen zeg maar en hoeveel tijd zit er tussen jullie 2e en 3e kindje? En hoe oud was de oudste (1e kindje) toen de 3e geboren werd? Niet dat je dat kan plannen qua tijd die ertussen zit, maar ben gewoon benieuwd en hoeveel rondes jullie erover gedaan hebben. Bedankt alvast voor de info!
Hier is onze kleinste net 2 en we zijn vanaf december ongeveer aan het proberen. Alleen de eerste twee kinderen waren gelijk raak en nu drie maandjes aan het proberen. Ik ben 35+ en dat merk ik helaas toch wel. Eerst wilde ik nog eerder proberen voordat mijn vriend wilde, maar toch vind ik het ook niet verkeerd als het kleintje van 2 jaar straks 3 jaar of zelfs 3 1/2 zou zijn als er hopelijk een 3e kindje mag komen. Zo kan hij zichzelf dan al een beetje aankleden en je kunt dingen wat beter uitleggen. Hij geeft nu soms opeens een mep klimt overal op, of gaat keihard gillen. Niet echt handig als je net borstvoeding bent aan het geven aan een baby.... Hopelijk hebben we hem tegen die tijd dan een beetje getemd
Hm zoals het er nu naar uitziet krijgen wij ergens in oktober ons 3e kindje! Onze dochter is 2,5, onze zoon 1! Weet het pas net en ben nog een beetje in shock Hoe oud zijn jou kids?!
Hier ons onze oudste dochter 8 en onze jongste dochter 6 jaar Bij onze oudste dochter waren we in ronde 7 zwanger en bij de jongste dochter in ronde 1 Ik ben inmiddels wel 35 en we zijn nu in ronde 12 beland voor ons derde kindje ... helaas nog zonder resultaat.