Ik denk dat je er allerlei namen achter of voor kunt plakken. Emma-Noé Anna-Noé Bella-Noé Noé-Jill Noé-Joy Noé-Lynn
Danoé vind ik mooi! We zaten namelijk ook met de naam dani in ons hoofd mooie combi! Ik ga hem voorleggen! Nog meer dames met briljante ingevingen? Eventueel ook voor een tweede naam? Naomi heeft er namelijk ook 2.....
Misschien vriendlief eens met opties laten komen Want het is altijd heel makkelijk gezegd van "nee niet leuk", maar als ze zelf iets moeten verzinnen dat mag je wel langer zwanger zijn dan 9 maanden....
Ik vind de klank van Noé ook erg mooi, maar het lijkt inderdaad wel veel op no way. Zoé vind ik ook mooi, maar dat klinkt weer als Zo hey... Chloé Romée Danae Estée Esmée
Weet niet of hij al genoemd is, maar Noëlle/Noëlla. Niet echt de Noé klank, maar toch wel wat gelijkend.
Ooooh zo herkenbaar idd! Of dan met 1 naam komen, dan heeft ie zn taak weer gedaan en mag ik niet boos worden Pffff het blijft lastig... Maar zit toch echt met die noé klank vast nu eigenlijk Think, think, think......
Ok, beetje vergezocht misschien, maar ik heb Nimue altijd een mooie naam gevonden. Heb hem ook al eens gezien als Nimué: NIMM-oe-(w)ee. Zou je misschien toch als bijnaam Noé van kunnen maken
Ik had trouwens een lijst gemaakt met meisjesnamen die ik mooi vind en vriendlief heeft daaruit gekozen
Hoi dames, Heb alle namen hier geopperd, zelf een lijstje gemaakt met de leukste, maar zelfs dat heeft tot nu toe nog niet echt geholpen :s Radeloos word je ervan.... Misschien iemand nog een ingeving?