Inmiddels ben ik 13 weken zwanger van onze tweede schat en zijn we een beetje aan het kijken naar namen. We willen met 20 weken wel weten wat het wordt, maar het is zo leuk om nu alvast te mijmeren!! Onze dochter heet Joy! Past ook echt helemaal perfect bij haar! Jullie zullen begrijpen dat daar geen naam als Wouter of Anne Fleur bij past. We zijn dus op zoek naar een korte stoere naam. We hebben al een aantal, ik zal ze even noemen: Voor een jongen: Mack Kick Levi Storm Jace Jack Senn Nash Tau Shai Jim Mick Dane Voor een meisje: Tezz Indy Nova Beau Dané Charlie Izzy Skye Lima Siena Jacky Limor Welke vinden jullie leuk? Of juist niet? En hebben jullie nog andere ideeen?? Alles is welkom!! Groetjes
Bedankt voor jullie reacties! Mick heeft heeeeeeeeel lang bovenaan ons lijstje gestaan. Maar ineens zijn we gaan twijfelen, geen idee waarom... Mex vind ik ook heel cool maar mijn man niet....
Er staan best wat leuke namen tussen, zoals Kick, Mick of Jim voor een jongen, en Indy of Charlie voor een meisje. Er zijn er ook een paar die ik niet leuk vind, maar dat doet er niet zo toe. Mag ik er ook nog aan toevoegen? Dean of Evan voor een jongen Ivy of Kate voor een meisje (of Hope, vind ik ook mooi in combinatie met Joy).
Voor een jongen: Kick Levi Mick leuk!! en ik vind Dex voor een jongen ook erg leuk Voor een meisje: Tezz ( alleen denk dat iedereen Tess zal schrijven, dus dan zou ze vaak moeten verbeteren. dat zou voor mij reden zijn om de schrijfwijze aan te passen ) Nova ( leuk maar niet zo bij Joy , misschien Noa? ) Izzy leuk!!
Voor een jongen vind ik uit je lijstje mick en Jace erg leuk Voor een meisje. Sienna en Charlie. Misschien ook leuk : lexie, Lucy, joan voor een meisje
Jace en Dane vind ik erg leuk voor een jongen en Indy, Nova en Lima vind ik leuk voor een meisje. Ik ken een meisje dat Lima heet en ik moest eerst even aan haar naam wennen, maar het past goed bij haar en het is een leuke naam. Nog eventuele suggesties die ik erg leuk vind bij Joy: Amy Cay / Kay Cyan Emily Elysia Elyssa Hailey Ian Ilan Ivy Jarin Jesha Jonah Leah Lenn Liv Logan Loïs Lyem Mae Mason Mave (dezelfde betekenis als Joy) Mena Reave Riley Ryon Sem Xavi Yael
Wauw, super bedankt voor jullie reacties!! @Bri; Hope vind ik ook erg leuk voor een meisje! Die leg ik nog even bij mijn man in de week! Haha! @Zebra; hihi das voor ons juist een reden om het met zz te doen, niet te standaard! Maar je hebt wel gelijk, het zal vaak verkeerd geschreven worden. @Amazing; ik ben helemaal weg van Mave!!! Wat een coole naam en zeker als het dezelfde betekenis heeft! Weet jij waar deze naam zijn oorsprong heeft? Groetjes
Voor een jongen: Mack vind ik niets Kick ook niet Levi nope Storm gaat wel Jace leuk ( of mason/mase?) Jack leuk Senn mwah Nash nee Tau nee Shai nee Jim gaat Mick heel leuk! Dane super leuk!! Voor een meisje: Tezz gaat wel Indy best leuk Nova mooi Beau mooi Dané heel mooi Charlie leuk Izzy schattig maar niet als volledige naam Skye niet mijn ding Lima leuk! Is weer eens wat anders Siena mooii! Tikje ordi Jacky erg leuk Limor nee Welke vinden jullie leuk? Of juist niet? En hebben jullie nog andere ideeen?? Alles is welkom!! Groetjes[/QUOTE]
Leuke aparte namen heb je. Voor jongen zou ik voor dane of mick gaan Meisje dane of lima en anders nova. En jacky is ook erg leuk
Thanks! We houden inderdaad niet zo van doorsnee..... Lima voor een meisje vind ik ook heel cool! Mick is bij de meeste wel favoriet als ik het zo lees! Stoer en krachtig en als hij klein is evt Mickey van te maken....
@wenneke; Wes past niet zo goed bij onze achternaam, hihi! Ook nog iets om rekening mee te houden! @Senn; Sten is zeker ook cool! Jullie al ideetjes voor de tweede?
Izzy! Of Charlie of Bobbi! Onwijs leuke namen! Ik kan niet kiezen!!!! Hihi Joy en Kick is super leuk samen! Storm vind ik niet zo, Wolf weer wel, daar ben ik aan gewend! Levi natuurlijk ook heel mooi!!!