We komen steeds dichter bij de naam! Maar ben natuurlijk benieuwd naar jullie mening en dan vooral naar de associatie en het gevoel.
ik vind noé prachtig. de andere namen vind ik persoonlijk wat minder.. niene door de associatie die ik er bij heb. en minte doet me denken aan mint wat ik voor een naam niet zo vind.
Noé is een jongensnaam? Als jongensnaam heel mooi, als meisjesnaam niet. Niene en Minte is niets mis mee, alleen mijn smaak niet.
Met stip Noé op 1. Prachtig!! Ik heb ‘m ook in m’n hoofd, alleen manlief iets minder. De andere 2 namen zijn niet mijn ding, maar ook geen associatie bij.
Noé gestemd. Hele leuke naam! Minte doet mij ook denken aan mint en Niene vind ik 'onaf' klinken. Meer een koosnaampje en vind het vooral erg kinderlijk klinken.
Noé vind ik niet zo. Noë als afkorting van officiële naam Noelia vind ik wel mooi. Minte vind ik heel leuk! Niene vind ik wat kinderachtig. Minte gestemd dus .
Ik vind de klink van noe mooi maar denk ook steeds aan noway. Dané vind ik dan wel weer mooi. Heb Niene gestemd.
Noé gestemd. Maar ik mis toch iets, wellicht de schrijfwijze ofzo. Minte associeer ik met menthol en mintgroen. Niene vind ik niet leuk, Nina dan weer wel!