Alledrie leuk maar Noé zou ik door "no way" niet snel kiezen. Ik heb op Minte (nog liever Minthe) gestemd.
Noé vind ik eigenlijk niets, ik denk ook meteen aan 'no way' en als mensen de apostrof vergeten loop je nog het risico dat je kind als 'Noe' geroepen wordt ook. Minte vind ik erg mooi! Niene zou ikzelf schrijven als Nine.
Noé! Namen eindigend op een stomme e vind ik al snel wat suffig of tuttig klinken..dat heb ik ook bij Niene en Minte.
Goh, ik ben ook eens gemiddeld in die zin dat ik de uitkomst van de poll deel Noé op #1 Minte op #2 En Niene op #3 Noé stond/staat ook op m'n eigen lijstje (niet op die van m'n man helaas) Minte vind ik erg mooi. Al heb ik meer de voorkeur voor Minthe of Mint. Ik ken ook een Mint (meisje basisschoolleeftijd) trouwens En Niene vind ik wat gewoontjes.
Minthe gestemt omdat ik die het leukste vind. Noe vind ik zoals al meer is gezegd teveel klinken op no-way , toen ik de naam las en in gedachte zei was noway het eerste wat ik hoorde. Niene vind ik ook niet heel leuk.
Tja, dat is waar! Ik vind "Niene" er alleen zo geknutseld uitzien... Maar het blijft een kwestie van smaak.
Jullie maken me het niet heel makkelijk zullen het nog maar even laten bezinken. Vind Noé heel mooi. Maar snap ook wel de link met noway...