Oke... We weten nog helemaal niet wat het wordt Maar de tweede jongensnaam verzinnen was al een drama.. Dus zie echt de bui al hangen als het weer een kereltje is haha.. We hebben al een Dex en een Vince.. Onze achternaam is er een die we altijd al moeten spellen dus het moet ook niet te ingewikkeld worden. Ow en begint met een F dus vind namen met een F sowieso al niet zo leuk erbij. Wie heeft er suggesties. . Manlief en ik liggen echt totaaaal niet op een lijn.. Mag dus wel een beetje stoer zijn
Oke. Voor het gemak. Ga ik er maar vanuit dat jullie op zoek zijn naar een korte naam met 1 klank/lettergreep. Net zoals bij Dex en Vince. Max Quint Lenn Flip Scott Brent Sjors Jake Seth Sam Toon Jim Guus Roel Lars Freek Buck Sven Dieks Boyt Jort Twan Rein Koen Ken Duuk Troy Sean Mack Binck Dave Dwayne Cliff Teun Walt Jef Steve Ted Finn Ralf Mitch Chess Dirk Clark Bert Josh Miles Sid Wout John Flynt Boyd Cas Jan Daaf Pim Kyle Jos Bruce Neil Stan Joe Luke Huub Harm Kay Stef Wart Sil Ruud Naut Ben Chiel Glenn Rolf. Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
Lijkt me leuk als de s-klank terugkomt, en eventueel die e die D en V allebei in hun naam hebben. Ik dacht meteen aan Morris! Of anders misschien: James Senn / Sen Sepp / Seb / Sep Sef / Zef Wes Rens Sten Silas Silvan Tristan Boaz, Joas Sil Of zonder s-klank: Owen Lennon, Lenn / Len Lev Jake Beau / Bo, Bodhi Noam Julan Kian / Kyan Nolan Tygo Logan Luca / Luka Joah Nino Jari Ivan Kai Raf, Riv / Riff Ravi
Bowen kay jay jordan lennon miles tyler Ryan joey Ethan caden sem evan kieran Senna luuk levi joel Noah Mathias mason
Skyler Bor Jim/Jimi Revi Skye Nilo/Nylo Ian/Ilan Sam Sev Bo Milo Wes Yaro/Jaro Zenn Amon Jaime Evan Kaya Sten Otis Roan Bodhi/Bodi Owen Yvo/Ivo Mick
Ja leuk! Ik zou het sowieso bij een naam met 1 lettergreep houden. Mick Thom Beau Quinn Sam Seth Sepp Senn Tim Mats Nils Sven Mees Raf Luuk
Grappig.. Mn neefjes heten Mason en aidan en mijn favoriete naam is Morris maar dat vindt mijn man niks.. Toevallig in het rijtje zo
Das echt wel heel gek.. Morris is echt DE naam voor mij..Maar manlief is denk ik ooit gepest door een Morris want hij wordt helemaal chagerijnig als ik over die naam begin
Staan echt mega veel namen tussen die ik super leuk vind meiden thanks daarvoor! Nu mn vent nog ff overhalen.. Mick is iig eentje die ik toevallig vandaag al had gehoord en nu ik hem zo een paar keer lees denk ik ja.. dat zou ook wel eens kunnen
Jammer dat je man zo knorrig wordt van Morris Misschien af en toe toch blijven noemen, ik vind het super klinken samen!
Wat toevallig zeg! Jammer dat je man Morris niks vindt. Vind het heel leuk passen bij de andere namen