Kijk scheelt weer een jaar proberen voordat je doorgestuurd kunt worden. Weet je in ieder geval sneller waar je aan toe bent.
Zijn er mensen die daar al ervaring mee hebben opgedaan? Ik ben namelijk stiekem wel benieuwd, maar ik ben zooo preuts.... Hahaha, als ik niet zeker weet dat het ook echt wat is, durf ik het vast niet te kopen!
Denk niet dat er al ervaring mee is Anouk het is vrij nieuw. Maar gewoon naar de drogist gaan en met een stalen gezicht een sperma en een zwangerschapstest vragen. OF een spermatest en condooms aub
Ze bestaan al langer hoor: Bij de PrémomShop al heeeel lang te koop. Ik weet dus niet waarom de firma Test-point er nu ineens mee aan komt zetten Ik weet alleen niet of het werkt...
een echt sperma onderzoek bestaat uit zoveel meer dingen dan wat deze test laat zien.. sperma kwaliteit is ook onderhevigd aan allemaal factoren.. zo'n test zegt helemaal niks.
hihihi meestal wel, maar toen ik bevallen was moest de mijne voor kraamverband en zoogcomressen. lachen! hij met een voorbeeld naar de winkel. de verkoopster gelijk, ooooh is je vrouw bevallen... blabla gefeliciteerd. en even een later een vriend naast hem, goh wat heb jij daar dan? wat ga je daarmee doen?
Die al op de markt was meet (zoals ik het lees) alleen de concentratie. Die van Test-Point ook de beweeglijkheid. Zo krijg je lijkt me een veel beter beeld, want ookal is de concentratie hoog en de zwemmers doen het niet (goed) heb je er nog niets aan. Kan me heel goed voorstellen dat je dit gaat proberen als het niet lukt...
Oh ja.. nu lees ik het ook.. ach, allemaal 1pot nat denk ik... zoals Natas al zei; in een lab zien ze meer dan zo'n test.
Hmmm...zou hier ook niet zoveel vertrouwen in hebben hoor...denk ik. Geeft toch een minder betrouwbaar beeld dan de "echte"testen denk ik....