Yep, vandaag eindelijk bericht gehad van de CZ voor mijn man. Krijgen alles terug. 255.00. Fijn. (Maar niks in verhouding tot de bizarre kosten, hij heeft verdorie nog nooit wat gehad )
Bij mij zijn ook de bloedonderzoeken, lab. onsderzoeken afgetrokken, heb gebeld naar IAK verzekeringen (=vgz) , met de mededeling dat die onderzoeken ivm met mijn zwangerschap waren. Dat hadden ze daar niet in de gaten, zou gerectificeerd worden aldus de man die ik sprak, las dat bij meer de lab-kosten afgetrokken waren, misschien loont een belletje!
Mijn man heeft zijn no-claim ook netjes terug gestort gekregen, maar ik heb helemaal nog niets gekregen, niet eens een brief van mijn zorgverzekeraar !
hier ook nog niet eens een brief! vind het echt belachelijk laat. Mijn vriend heeft het idd ook al terug op zijn rekening.
Nou ik heb dus ook nog geen brief, leve achmea! ze hebben dus nog 1 dag de tijd, gaat toch nooit lukken.
hier 1`tje van VGZ die al gestort is. alleen van mijn man nog die van mij niet ik zou ook 231,- krijgen mijn bevalling in het zh, opnames tijdens zw., echo`s en onderzoeken alles is vergoed alleen wat medicatie niet.
Ik heb ook alles vergoed gekregen van mijn bevalling. Maar nu hoorde dus dat ze het terug gaan vragen waarom weet ik dus niet.