Ik heb voor vanavond lekker spareribs gekocht , maar nu weet ik niet hoe lang ze in de pan moeten? Iemand een idee?
Ik zou zeggen 20 / 30 min. Heb eerlijk gezegd geen idee, maar weet dat ze rond de 30 min. in de oven moeten.. Anders ff doorsnijden en kijken of 't goed is?! succes ermee!
heb dit voor je gevonden,misschien heb je er wat aan? Spareribs/krabbetjes Spareribs of krabbetjes zijn ribbetjes met vlees er aan. Ze worden gebruikt in de erwtensoep voor de smaak. In de zomer zijn ze favoriet voor op de barbecue. Spareribs zijn het lekkerst wanneer ze eerst worden gemarineerd en gegaard in een pan of een oven voor ze de barbecue opgaan. Bereiding braden 30 minuten stoven 60 - 75 minuten koken/trekken 60 - 90 minuten grillen/barbecuen 10 minuten
Bedankt voor de antwoorden. Ik ga zo aan de slag en zal wel ff kijken hoe of wat. Zeker een half uur in elk geval haha. Ik laat wel weten of ze lekker waren haha.
ben benieuwd!,zoals je misschien wel begrijpt heb ik nog nooit spare ribs gemaakt. eet smakelijk(hopelijk)
Haha.. fijn dat je het nog even laat weten! Weten we het idd ook allemaal voor de volgende keer! maar denk dak ze toch in de oven ga doen, vink makkelijk.. hihi..
Ik ben van het makkelijke, ik bel gewoon deSparerib Express hahahahahha. Maar toevallig zag ik ze van de week ook in de winkel liggen en het zag er wel heel lekker uit. Misschien dat ik ze dan toch ook maar een keer zelf ga maken !
Pasgeleden zag ik een stukje van dat kookprogramma van Rudolf van Veen... Nu ben ik niet zo van het vlees eten maar hiervan kreeg ik echt heeeeeeeeeel erg trek in spare ribs.... http://www.thetasteoflife.tv/recepten/r ... his_style/