Zoals de titel al zegt: wat zal jij nooit aanschaffen voor in huis en waarom dan niet? Mag van alles zijn; apparaten, decoratie, speelgoed, kleding... Ik trap af: - ballerina's. Niet voor mij, niet voor een eventuele dochter. Ik vind het zúlke lelijke dingen (sorry voor degenen die ze hebben haha) - een frituurpan. Ik heb er nu geen en ik denk dat ik dat zo ga houden. Ik ben bang dat in anders elke avond aan de kaassouflé's zit Voor borrelhapjes gebruik ik dan wel eenmalig de oven. - chihuahua's en van die naakt katten. Ik vind die katten zo eng! Ga al griezelen als ik er een plaatje van zie! - van die decoratie borden met in verschillende lettertypes: in dit huis wordt geleefd/gelachen/gehuild, fouten gemaakt, etc. Yuk. - een brommer of scooter. Ik wil wel heel graag een motor maar ik ben bang dat mijn vriend hem dan claimt haha. Nou, brand maar los. Wat vinden jullie vreselijk in huis? Ik ben benieuwd
Moderne meubels in allerlei felle kleuren die ook nog eens niet fijn zitten Een vloerkleed waarvan je de haren plat kan trappen Jumpsuits Glimmende vouwgordijnen
Vitrage Drugs Van die decoratie borden inderdaad Een motor (mijn man was op een brommer al levensgevaarlijk) Cactussen Een cavia (die piep geluiden daar krijg ik ongeveer wurgneigingen van).
Riviera maison. Vind dat zó lelijk! Gelukkig is de hype weer over, maar loom elastiekjes ook niet. Kat eet ze op en kotst het weer uit, en ik ga geen 600 keer per dag ruimen voor een armbandje. Heelies In dit huis/live love laugh/home Canvas-schilderijen Ex-schoonvader Vis (om te eten, ben allergisch) Deur-verkopers/geloofsovertuigers En eigenlijk ook spinnen, maar dat werkt niet altijd
(Huis)dieren. Bah, moet er niet aan denken overgeef, plas en poep van een dier op te moeten ruimen (wat natuurlijk alleen bij ziek zijn zal moeten). En al die haren.. Brr.
Een heleboel niet Maar vooral geen dingen met HOME en LOVE enzo, blegh! Geurkaarsen ook niet. Of van die geurstokjes. Ook geen steigerhout of pallet-koffietafels.
Aquarium. Echt te lelijk. Frituurpan. Posters/borden met teksten: yuk. Verwarming zonder ombouw; zo vreselijk lelijk als je naar een "kale" verwarming staart. Rolgordijn die eigenlijk niet past en daarom maar 3 ophangt zodat die elkaar overlappen: is hier hip in deze wijk. Qua kleding: Ballelarina"s. Harembroeken. Strapless tops die je borsten (nog verder) naar beneden drukken. Witte leggings.
Nederlandstalige cd's. Verschrikkelijke volksmuziek. Een frituurpan. Gatver die lucht alleen al! Witte leggings.... geen uitleg voor nodig denk ik. Steigerhouten dingen: wandborden, meubels, etc etc. Vooral degene met van die jeukende teksten. Chino broeken ofwel wortelbroeken.
Brocante ....vind ik echt het lelijkste wat er is. Scooter ( je kunt gewoon fietsen tenzij je iets mankeert) Konijn...ben ik allergisch voor Harddrugs Roken in huis
Die 3 rolgordijnen hebben mijn buren ook, ik dacht eerst dat het tijdelijk was, maar ze hangen er nu al bijna 10 jaar...