Ik heb de foto toch laten weghalen. Beetje te impulsief gehandeld gisterenavond. Voelde toch te 'bloot' dus zo stoer ben ik niet!
Wat een natural beauty's zijn jullie dames... Ik draag bijna nooit make-up. Als ik het wel draag, blijft het beperkt tot oogschaduw, mascara en lippenstift.
@Bubblez wat heb jij een open, blij gezicht! Ik word gewoon vrolijk van je haha. Ik plaats geen foto van mezelf ivm herkenbaarheid. Ik draag eigenlijk altijd wel make-up (eyeliner, mascara). Nooit foundation ed, dat heeft toch niet zo veel nut op kijn sproetjeshoofd. Als ik geen oog make up draag (wat dus bijna nooit gebeurd), vind ik mezelf er meteen een beetje ziek uit zien haha. Maar dat komt doordat met makeup mijn ogen er veel sterker uitkomen denk ik.
Da's met makeup. Niet heel veel, dat doe ik eigenlijk alleen nog met uitgaan. Maar makeup loos de deur uit doe ik nooit
Wat heb jij een lief gezicht! Had echt een heel ander gezicht verwacht.. zal wel komen omdat je vaak hard bent hier op het forum
Wow, wat zijn jullie allemaal mooi, dames! vooral @Bubblez En @MamaChantal, zulke prachtige perzikhuidjes. Ben jaloers!
Wat leuk om de gezichten bij de namen te zien! Ik draag zelf echt zelden make up. Dat was meer iets van mijn tienerjaren. Ik vergat het nog wel eens weg te halen, dan keek ik de volgende dag te laat in de spiegel en was ik net een spook :O Ik ga er even over na denken of ik het lef heb om een foto te plaatsen