Oudemensjeshoofdjes?? *proest* Whahaha!!! Believe me: ik laat niet toe om naar oudemensjeshoofdjes te gaan ruiken Manlief, ik lig tegen hem aan op de bank, heeft net weer ff aan mn bolletje geroken en volgens hem ruikt het naar viooltjes... Zucht, eerlijk is hij niet want het ruikt niet naar bloemen maar het stinkt ook.niet. Ik ruil gewoon fris en fruitige
Aha, ik vond het al zo gek staan Ben trouwens ondertussen ruim 3 weken shampoo-loos, heb het 1 week geleden voor het laatst gewassen met baking soda en appelazijn (tussendoor wel een paar keer met water gespoeld). Begint nu weer een beetje vettig te worden.
Ik ruik echt niet naar talghoofd ofzo Het ruikt niet of naar haar of hoe je het ook maar wilt noemen. Ojee, zouden een hoop mensen die hier lezen steeds gedacht hebben dat ik naar oude menskracht ruik?? Pjoe, ben ik blij dat het nu ff zo ter sprake is gekomen Doe gewoon mee geitenwollesokje en laat je eigen mannetje dan ff lekker, al ruikend aan je bolletje, oordelen
Nee hoor, het is mij eigen angst. Ik weet hoe ouwemensenhoofden ruiken en dat vind ik vies. Je kan met je neus onder je oksel snuffen, maar op je kop is wat moeilijker. Mijn man zou ook wel eerlijk zijn, daar kan ik wel op vertrouwen, maar dan nog blijft het mijn eigen -wellicht gekke- idee.
Menskracht?? Mensjeshoofd Stom stom stom woordenboek Haha volgens mij ben je al wel om Jij weet ook wel dat ik niet naar oudemensjeshoofdjes ruik, hooguit na het appelazijn spoelen dat ik lichtelijk zolang mn haar nog nat is naar azijn meur @krukken: yeah!! Wordt bij mij ook weer beter.ondanks dat het steeds langer wordt
Krukken, gheghe! Zet die automatische spellingschecker af gek wief! En ik wil NU een foto zien van no-poohers!
Nou, ik heb net als ZG heel veel en dik haar, kom er dus ook slecht doorheen met een haar-borstel van haar , en was/ben ook wel bang dat dit daardoor niets wordt. En nu ik ongeveer een weekje met vet of vettig haar rondloop voel ik me toch niet echt fris en mijn man mag absoluut niet aan mijn hoofd ruiken hoor Maar goed, ik hou het nog even vol. Nou hier heb ik zin in! Fijn idee! Kan iemand nog even zeggen of je nou nog met water moet naspoelen NA de verdunde azijn? Ik twijfel wel erg over mijn halfzachte aanpak van goed wassen met water en dan nog een heel klein beetje shampoo. Die irriterende stoffen blijven irriteren natuurlijk dan, al is het minder Dus ik moet gewoon over op ei of baksoda. Ik merk ook nog niet dat het nou minder vet wordt ofzo. Maar goed, jullie hebben allemaal een pittige twee of drie weken gehad, toch?
Zie net op hdt lijstje dst ik morgen al een mAnd bezig ben.bevslt prima ik was het een keer in de week met appelazijn en verder niet.zit ook mooier me krulen komen weer
Alleen met appelazijn?? Ontvet dat genoeg dan? Dat zou super zijn, ik zie eieren en maizena helemaal niet zitten nl, en die baksoda lijkt me zo uitdrogend.... @Leeuwtje, thx.
@moniponi: Uiteindelijk is het de bedoeling dat ook de baking soda en de appelazijn uitgefaseerd worden. Dan is je scalp dermate gewend dat om de zoveel tijd uitspoelen met water genoeg is voor fabulous haar
Hoi jeetje wat wordt er veel getypt leuk, gezellig ! Mijn haar begint nu echt vet te worden ooh morgen werken ben benieuwd hoe het er morgen ochtend uit ziet. @Maartje; super leuk die no poo lijsten en de alternatieven!! Heb het hele topic nu gelezen, en super bedankt voor het beantwoorsen van mijn vragen Tsjeee wist niet dat er zoveel meiden mee deden aan no poo heel leuk! En dit topic zorgt ook weer voor de nodige afleiding
@ligakoekjuh: het bevalt heel goed!! M'n haar is veel zachter en glimt een stuk meer (m'n vriend ziet zelfs verschil ! M'n haar is nu bovenop een beetje vet dus ik ga het den morgen wassen met eigeel en appelcider.
Hee Maartje, en het borstelen dan, dat is toch ook een soort "alternatief" voor shampoo eigenlijk, omdat het je vet meer verspreidt? Doe je dat nog steeds veel en vaak?