Hey bloemie, hier gaat het beter gelukkig! Ik denk dat het echt met het weer te maken had. En ik zie er blijkbaar ook goed uit met staart, want daar krijg ik complimenten over Hoe is het met jouw vette hoofd , al een beetje onder controle?
Leeuwtje: gefeliciteerd meid!!! Als goed met jou en Rohan? Hier: ik ben niet meer 'no poo', ik was nu 1x per week mijn haar met een klein beetje shampoo. Ik wil de tijd tussen de wasbeurten wel weer iets gaan verlengen, voordat ik weer op om de dag wassen zit, want dat wil ik absoluut niet. Verder ben ik nu alweer 2 weken met de Oil Cleansing Methode bezig en dat bevalt heel goed!! Ik doe het alleen 's avonds, maar mijn huid is er echt van op geknapt. Het mengsel is nu ca 2/3 amandelolie en 1/3 wonderolie. Meer die daar nog mee bezig zijn?
Ik ga ook meedoen! Normaal gesproken was ik mijn haar met Andrelon perfecte krul shampoo en conditioner. Een keer in de twee dagen. Ik heb flinke krullen, dus ga ook cowashen. Ik ben vorige week begonnen met wassen met babyshampoo van natusan. Omdat ik nog 3 flessen andrelon conditioner heb, maak ik deze eerst op. Daarna stap ik over op siliconenvrij. Ik merk nu dat ik al een dag langer tussen het wassen heb zitten. Ik gebruik natusan nu ook voor mijn huid en was alleen de plekken die het echt nodig hebben; oksels, intieme zone en voeten. Verder ben ik geïnteresseerd in OCM. Maar ik ben net gestopt met de pil, waardoor ik wat puistjes heb. Weet niet of ik dan een "betrouwbaar" resultaat krijg. Leuk om jullie verhalen te lezen!
Ohhh het gaat echt zo slecht met mijn haar!! Ik denk dat de oorzaak in medicijn gebruik zit, maar echt... Aaaaaghhhhhh!!! Heb continue jeuk aan mn hoofdhuid, mn haar is weer zo snel vet en de punten zijn zo droog. Ik moet het nu weer om de dag wassen, of eigenlijk: elke dag!! Ik probeer het nu niet vaker dan om de dag te wassen, gisteren zelfs nog een extra dag gewacht.... Maar wat zag het er vies uit. Gelukkig hoefde ik niet de deur uit. Heb ook voor het eerst roos gespot. Yak!! Als ik van de medicijnen af ben ga ik weer no poo'en. Maar eerst ga ik nu mijn biologische shampoo vervangen door een ding van de gewone supermarkt: moet die vette waas van mn hoofd af zien te poetsen.... Zo jammer, vol overtuiging was ik begin september gestart met het No Poo en mijn hoofdhuid was echt helemaal gereset en het zag er op een gegeven moment echt goed uit. Vanaf januari zit ik aan de medicijnen en nu YAK!! Dát moest ik ff kwijt
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, maar ben niet gestopt met shampoo, ik heb het terug gebracht naar 1 keer in de 4 dagen en dan met Resdan, daar geneest je hoofdhuid ook van want kreeg op een gegeven moment allemaal schilfers en jeuk, dat was niet prettig, mijn haren zijn nu niet meer snel vettig en mijn hoofdhuid ziet er ook steeds beter uit.
Yep, ik! OCM is geweldig, mijn huid heeft er niet meer zo goed uitgezien sinds voor mijn puberteit En dank je. Alles goed met moeder en kind!