Ik heb een zakje pindas, en tot mijn volle verbazing staat erop: Kan sporen van pinda bevatten, wordt gemaakt in een fabriek waar ook noten worden verwerkt... Nee? Dit meeeeen je niet? Echt? No shit sherlock! Wie heeft er nog meer van die teksten op eten en drinkwaren dat je denkt: ja duh... en ja ik weet dat het verplicht is voor de fabrikant maar dan nog
Haha, sporen van pinda's? Ik vraag me af of het surrogaat pinda's zijn dan?! Op pindakaas staat 'smeuïg tot op de bodem'. Als kind zijnde maakte ik bekende woorden van onbekende woorden. Ik las dus smerig tot op de bodem! Hetzelfde deed ik met het sinterklaasliedje 'Hoe waaien de wimpels al heen en al weer' Ik heb jaren gezongen 'Hoe waaien de wimpers al heen en al weer'. Daarnaast nog talloze voorbeelden van Engelse liedjes waar ik een eigen tekst op had.
Ik dacht ook altijd dat het wimpers was en denkbeeldig zag ik het helemaal voor me. Het pastte gewoon in het liedje ofzo
Ik moet altijd lachen als ik tijdens het innemen van paracetamol inneem, omdat ik weer een keer hoofdpijn heb, en dan in de bijsluiter zie staan dat je er..jawel...hoofdpijn van kan krijgen.
Haha! Ik heb eens op een tube mosterd gezien (geen idee welk merk, van de Lidl geloof ik) dat er op stond 'Schudden voor gebruik'......
Op mn pillen tegen migraine... in het ergste geval kan het leiden tot waanideën en leiden tot zelfdoding.... Of ik dan met spoed contact op wil nemen met mijn huisarts
Hier staat het Marne Franse Mosterd - Marne Mosterd, sinds 1895 de lekkerste mosterd. Nou uhhh... ik kreeg het niet voor elkaar haha.
In de bijsluiter van kinderparacetamol (3maand tot een jaar) dat het ook hielp tegen menstruatiekrampen.
Ik kocht laatst een strijkijzer (geen etenswaren maar toch) en toen stond er in de gebruiksaanwijzing: WAARSCHUWING! kan warm worden. Dat mag ik wel hopen ja....daar koop ik dat ding voor.
Ik vind het ook op sommige dingen met het woordje ''hier openen'' nogal uhm.. DOM...gewoon op een deksel.. hier openen, JOH!