Geweldige vertaling op de scheenbeschermers van mijn zoontje! Eén voor je linkerbeen en één voor je..... uhm..... schrijfbeen?!?
Ik kreeg eens iets van de huisarts mee tegen menstruatiepijn, staat er op de bijsluiter: niet te gebruiken bij menstruatiepijn. En inderdaad die van de migraine, je kan er zelfmoordneigingen van krijgen en je moet dan gelijk contact opnemen met je huisarts. Ook op een theedoek stond er ergens binnenstebuiten wassen. Kocht ook eens kattenvlees van de AH en daarop stond dat je het absoluut niet aan de kat moest geven. Ja uh koop het voor de kat hoor.
Ik heb ooit ook eens een jas gehad (heeel vroeger) van Salty dog. het was een jas die je ook binnenstebuiten kon dragen zeg maar. De ene kant was donker blauw, de andere kant wit met blauwe ruit. En het was-etiket schreef voor om de jas binnenstebuiten te wassen en de donkere kleuren apart. En bijsluiters, wat je soms van de meest "onschuldige" medicijnen aan bijwerkingen kan krijgen.... soms kun je maar beter met de kwaal rond blijven lopen zou je haast denken
Ik had ooit medicijnen tegen benauwdheid. In de bijsluiter stond bij meest voorkomende bijwerkingen: benauwdheid
van het zomer nieuw opblaasbaar babyzwembadje uit aan het pakken Staat er op de doos "geschikt voor water"
Zetpillen voor een baby... Helpt tegen o.a. menstruatiepijn Edit, lees nu terug, dit is pas 3x gezegd...oeps
Op de pakken melk van de lidl stond voorheen altijd bij de ingrediënten 'bevat melk'........ Maar hebben ze er nu afgehaald helaas ik vond het altijd wel grappig.
Ooooh, ik heb er ook een. Kreeg van de Sint een keer een gezichtsmaskertje (weet helaas niet meer welke). Stond erop: lekker voor onder douche. De gebruiksaanwijzing eronder: breng aan op een schone, DROGE huid
Het nummer 'de Waarheid' van Marco Borsato, zong ik altijd zo: Hoeeee vertel ik jouuuuu, dat het leven dat je leefde, en de liefde die je voelde, IN EEN POT verdwijjjjjjjjjnt.... I.p.v. ....... binnenkort verdwiijjjjjjjnt.... Hahaha
Op mijn zwangerschapstest staat dat deze niet zijn om in te nemen... ik was er net ff lekker voor gaan liggen!
Zonnespray van de Lidl; Voorkant; Waterbestendig! Achterkant; Regelmatig opnieuw insmeren, vooral na het zwemmen of afdrogen.
pindakaas met stukjes noot... daar is geen noot in te bekennen, enkel stukjes pinda.. (en dat is niet hetzelfde..)