pakjes met capuchon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door WitteN, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WitteN

WitteN Niet meer actief

Hoi,
    Het valt me op dat er veel vestjes / boxpakjes zijn met capuchon. De hele kleintjes, hebben die daar geen last van?

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik zou het niet kopen nee. Alleen in de winter had ik er wat aan, want dan deed ik hem de capouchon over zijn hoofd als ik met hem buiten was. Verder lijkt het me vooral voor de baby niet optimaal liggen. Moet er zelf ook niet aan denken continu op een capuchon te liggen ;) Nu ik het zo praktisch heb ervaren, snap ik niet dat het nog zoveel beschikbaar is...

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier wel veel gebruikt, maar leg de capuchon altijd onder haar hoofdje of doe hem op

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Hier alleen voor in de maxi cosi of kinderwagen gebruikt als extra warmte buiten. Binnen vind ik t veel te warm om op te doen. En erop liggen is niet fijn dus hier heel weinig gehad.

5. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Mijn moeder heeft een paar capuchons omgetoverd tot kraagje. Vooral omdat ik die pakjes zoooo leuk vond maar idd las dat een capuchon niet zo handig was.
    Ik vond het idd voor buiten in de kinderwagen of in de draagdoek wel handig. Geen koud nekje. In bed zou ik dat een kleintje niet aan laten.

6. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Capuchon staat heel schattig maar is totaal niet praktisch. Binnen te warm of het zit in de weg. Als je de capuchon op laat en kleintje gaat met het hoofdje draaien liggen ze met het gezichtje in de capuchon. Ik heb vestjes met capuchon dan ook alleen aangetrokken overdag als ik er zelf bij zat, als ze in bedje ging slapen dan gelijk iets anders aan getrokken.

7. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen vanaf maat 62 vestjes met capuchon. Meer om straks naar buiten te gaan. Binnenpakjes koop ik niet met capuchon.

8. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik vind het totaal niet handig. Het lijkt me ook niet echt goed om de hele dag op een capuchon te liggen. Ik heb daarom nooit iets met een capuchon gekocht. Nu zelfs nog niet omdat zoonlief met 16 maanden nog een middagslaapje doet en ik hem daarvoor niet omkleed, maar hem ook niet met een capuchon op zijn rug naar bed wil brengen.

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    vanaf maat 62, in de maxicosi of als we weg gingen en de kids veel op schoot zouden zitten.

Thuis en in bed absoluut niet....ik was er dus geen fan van. In bed zowiezo niet, gevaarlijk!! Snap niet dat ze het nog verkopen in de kleinere maten.....

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik heb er wel een paar inderdaad voor het naar buiten gaan ipv een mutsje , gelukkig kunnen ze er ook af bij een paar van de vestjes die ik heb anders zou ik het zelf ook niet snel kopen.

Deel Deze Pagina