Na een pretecho komen wij tot de verschrikkelijke ontdekking dat het goed mis is met ons kindje,Merel blijkt een open schedel te hebben waar niks aan te doen is,onze wereld stort in.Ik kan zw uitdragen of afbreken,kansen blijven hetzelfde dus besluiten om af te breken,Merel is 28-06-07 geboren,ik was bijna 30 wkn zw.Kans was heel groot dat ze tijdens weeen al zou overlijden maar ze was zo sterk onze meid ze is nog 40 min bij ons geweest.We hebben alles heel goed af kunnen sluiten en zijn supertrots op haar!Meis we missen je nog iedere dag en hopen dat je het goed hebt in de hemel bij ome Frans. You''re a star in heaven... Hele dikke knuf voor jou van je papa en mama..
Meisje wat een afschuwelijke ervaring voor je.. Dat geeft een pretecho een hele andere dimensie. Gelukkig hebben jullie het mooi af kunnen sluiten. Heel veel sterkte voor jullie.
Wat erg, Daisy. Vreselijk voor jullie. Hoewel mijn ervaring anders was (Sterre had ook een afwijking, maar stierf spontaan), weet ik wel ongeveer wat je meemaakt. Ik wens jullie veel sterkte! Zet alsjeblieft de naam van je kind niet tussen aanhalingstekens! Je kindje was een echt kindje, jullie kindje, ze heeft een echte naam gekregen, hoewel ze nu dood is...
pffffff wat verschrikkelijk, maar gelukkig gaan jullie toch nog voor een kindje, ik hoop dat je snel weer zwanger zult raken en dat je deze keer een goede zwangerschap zult krijgen,... en kleine merel zal je altijd bij je houden, in je hart en in je gedachte
Wat verdrietig en afgrijselijk oneerlijk! en dat tijdens een pretecho...Hadden ze het niet op de 20 weken echo gezien? Ik wens jullie heel veel sterkte. Merel waakt over jullie, dat weet ik zeker.....
Wat vreselijk dit! Wat fijn dat je toch nog 40 min hebt mogen genieten van je lieve Merel. Heel veel sterkte met dit grote verlies! Zo oneerlijk dit!
Aquilegia,dank je voor je reactie.Ik bedoelde eig niks met die aanhalingstekens,weet echt wel dat Merel een echt kindje was,was niet de bedoeling dat je er zo over dacht!Wat erg voor jullie van Sterre[mooie naam],hoe lang heeft ze nog geleefd?Wat een oneerlijkheid he! Liefs...
heel veel sterkte toegwenst... wij hebben vorig jaar ook ons dochtertje Ghislaine na 16 dagen moeten laten gaan .. doordat ze ziek was.. liefs miranda
Lieve Daisy, Heel veel sterkte allebei met dit hele zware verlies. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Liefs Senninha
Ik wil jullie heel veel sterkte toe wensen in jullie moeilijke dagen, ook hebben we bij zwanger worden een topic ivm meskraam en terug zwanger worden, je kan er je verdriet en verhaal kwijt ook zitten we vol hoop en proberen we iedereen bij te staan. Dikke knuf
Wat ontzettend erg voor jullie.. Heel erg veel sterkte gewenst! An angel in the book of life wrote down an infant's birth he whispered as he closed the book ......too beautiful for earth