Even jullie mening vragen Ik kom hier vaak de naam Noa(h) tegen. Meestal als jongensnaam. Ik vind Noa(h) echter een echte meisjesnaam omdat er bij mij op de basisschool een meisje zat dat zo heette Vraag me nu dus af: Is Noa(h) nu eigenlijk een echte jongensnaam of kan het ook voor een meisje?? Wat vinden jullie?
Noa = meisjesnaam Noah = jongensnaam (vind ik dan ) Erg mooie naam overigens. Vind hem voor een meisje het mooiste.
Sorry even verder gezocht en kom nu een oud topic tegen waarin door de meesten wordt gezegd: Noa = meisjesnaam Noah = jongensnaam Mee eens?
precies, wat de 2 dames hier boven mij al zeggen.. Noa is een meisjesnaam, Noah is een jongensnaam.. het is maar net welke associatie je er zelf mee hebt natuurlijk. Ik vind het voor beiden een mooie naam!
Ik vind Noah voor een jongen heel mooi, stond bij ons hoog op het lijstje. Noa voor een meisje vind ik niet leuk, kan niet goed uitleggen waarom niet. Uiteindelijk hebben we niet voor Noah gekozen, omdat die naam zowel bij jongens als bij meisjes veel voorkomt. Maar ik blijf hem mooi vinden!
met h achteraan voor jongens. Zonder h voor meisjes. Ik vind het voor een jongen en voor een meisje allebei mooi.
Zoals anderen ook zeggen. Noa = meisje Noah = jongen Hier staat Noah voor een jongen op ons lijstje. Nu krijgen we een meid, maar is Noah ook al naar onderen geschoven op ons lijstje. Ik ken overigens wel een Noa, die een jongen is.
Onze dochter heet n.oa en de zoon van een oud collega noah. Ik vind zelf de klank mooier voor een meisje. Het klinkt meer meisjesachtig vind ik persoonlijk. Toch vind ik t voor een jongen ook wel een mooie naam.