Sarah gefeliciteerd met je mooie dochter, zie je wel dat je niet ingeleid hoefde te worden!! Hopelijk was je bevalling niet te zwaar... veel geluk, en geniet van je kraamtijd veel liefs Mensi en Steven.
Gefeliciteerd met je dochtertje en t is n hele mooie naam, geniet er maar van! groetjes krulliewullie
Gefeliciteerd met je mooie dochter, had je al bij de juli mama's gefeliciteerd. Rust maar lekker uit en geniet van je kraamtijd en natuurlijk je kleine meid groetjes Patricia
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Ik heb jou (en de andere juli-mama's) een beetje gevolgd en ik had echt met je te doen, zo met die hitte!! Maar nu lekker genieten!!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Noa Nayla! Prachtige naam! Geniet van haar en van je kraamtijd!
Gefeliciteerd met jullie dochtertje!! En wat een mooie naam zeg! Geniet van je kraamtijd en jullie mooie kindje!!!
Hehe en nu eindelijk dan ook voor jou!! Ik weet nog wel dat je mij volgde.. En ik zag nu jou naam staan en ik dacht JA!!! die moet ik echt ff gaan feliciteren! Ik hoop dat alles goed is met jullie beide! En geniet er lekker van! Veel liefs, Gaby