Jeetje meid wat een verhaal, wat zijn jullie bang geweest! Heel erg jammer van de borstvoeding inderdaad maar je kunt nu echt genieten en daar kan geen borst tegenop!
Jee aszz, wat een verhaal! Je hebt het behoorlijk zwaar gehad. Hopelijk voel je je nu veel beter... en kun je lekker gaan genieten van je mooie zoon! Geniet ervan en nogmaals proficiat!
Gefeliciteerd. Is wel heftig geweest zeg. Gelukkig is alles goed gekomen, maar kan me voorstellen dat jullie heel akelige momenten hebben meegemaakt. Nu lekker genieten en alles verwerken. Leuk trouwens dat jullie 2 bijbelse namen hebben gebruikt.
Heey, gefeliciteerd meis!! Mooie naam, hopelijk heb je veel plezier van de kleertjes die ik je gestuurd heb.. enne de kaartjes voor de musical hebben we goed besteed, was geweldig!! Nu lekker genieten meis, en ik weet hoe het is om zoveel bloed te verliezen.. (4 liter hier), dus rustig aan doen en lekker genieten van de kraamhulp!!
Gefeliciteerd met je mooie mannetje....was jij ook niet 31 mei uitgerekend? (ik was hier eerst onder een andere naam nl. Aura miss. herken je me dan) Wat een bevallingsverhaal meis, ik herken een stukje van dat ''de pijp uitgaan'' mijn placenta moest ook manueel verwijderd worden en ik zei ook....laat me de pijp niet uitgaan hoor ook tegen mijn moeder zei ik "mam je weet wat ik zeggen wil he" toen begon ze te janken.... Maar gelukkig we zijn er met zn alle nog!!! Neem je tijd en doe rustig aan, het is niet niks en heb je geen bloed bijgekregen? Geniet toch maar van die prachtige blauwe wolk en hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt!