Op 2 november 2011 zijn wij de trotse ouders geworden van ons tweede zoontje Noah*. Ons ventje heeft enorm gevochten tot het laatste moment maar met slechts 18 weken en 3 dagen zwangerschap kreeg hij geen kans...
Gefeliciteerd met Noah. Wat verdrietig dat jullie hem meteen weer af hebben moeten geven Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
Gefeliciteerd met jullie kleine mannetje Noah*.. wat oneerlijk dat hij geen kans had om te leven. Gecondoleerd met het grote verlies. Veel sterkte voor de komende tijd. Ik weet helaas dat het zwaar is Noah, rust in vrede lief mannetje..
Gefeliciteerd met noah, afschuwelijk dat jullie zo snel afscheid moesten nemen. Ik lees een prachtig onderschrift, ik wens je dan ook heel veel kracht.
Lieve lieve Elke... Wij wensen jullie heel erg veel sterkte met het verlies van jullie zoon en broertje Noah. Woorden schieten te kort..
Beste Elke, Wat verdrietig om dit mee te maken. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verdriet en veel te vroege afscheid. Ken ik jou toevallig uit het topic van de maart-mama's? Staat me iets van bij...
Lieve Elke, Feliciteren en condoleren, het ligt hier zo dicht bij elkaar. Zo oneerlijk is het soms! Heel veel sterkte met dit grote verlies. Liefs Jonneke
Beste Elke, wat vreselijk. Ik weet precies hoe je je voelt en wil je heel veel sterkte wensen. xxx roompje
Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van jullie *zoontje Noah. (hele mooie naam trouwens).
Dankjulliewel... Vandaag hebben we ons lieve, mooie mannetje begraven. Het was een mooi afscheid, voor zover je zoiets mooi kan noemen. Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk dat hij daar nu alleen ligt...