IK weet niet of ik het kan plaatsen,maar LINDE 12-01

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door mariska1976, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Hallo Dames,

Ik weet niet of ik het hier kan plaatsen.
    Maar De oudste nicht van mijn man was zwanger van haar 3e kindje.
    Omdat ze een chromosoomafwijking had en alle organen niet volgroeit zijn,is op 12 November 2011 Linde Geboren.

Het nichtje van mijn man was 20 weken.

Ik zelf heb hier heel veel moeite gehad,want precies op die dag is mijn dochtertje Andy 10 maanden geworden en is het ook precies 10 maanden geleden,dat mijn schoonmoeder is overleden.

Ze hebben de bevalling moeten inleiden.Deze beslissing hebben ze genomen,want ook al zou ze met 40 of 42 weken geboren worden,dan zou het kindje toch overleden zijn.

2. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Hoi mariska,
    Wat een moeilijk situatie voor in de eerste plaats de moeder maar natuurlijk ook voor jou. Deze site is voor iedereen dus ook jij kan je verhaal hier kwijt.
    Kan me voorstellen omdat zoveel dingen bij elkaar komen met zo'n datum het voor jou ook moeilijk wordt.
    Ik wens je veel sterkte.

3. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Dank je wel Jonneke83.

Dit is niet de 1e keer.Toen ik zwanger van de oudste was,was een dochter van een collega ook al dood geboren.Ik had er ook zo veel moeite mee,omdat ik daarvoor zelf 2 miskramen had gehad. Dus nu kwam het weer hard aan.:(

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jeetje heftig hoor!
    Heel veel sterkte voor de ouders van Linde, jullie en de familie.

5. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Heftig hoor dat het eigenlijk dus al de tweede keer is dat je dit meemaakt in je omgeving rondom de geboorte van je eigen kind. Leven en dood staan dicht bij elkaar zeggen ze dan, maar het is wel zo confronterend als je het meemaakt. Zelf sta ik aan de andere kant, heb mijn dochtertje verloren bij 23 weken, maar mijn zusje is zwanger van een tweeling. Voor beiden een hele moeilijke situatie. Ik wil blij zijn voor haar maar dat is moeilijk. Zij is blij maar ook dat is dubbel....
    Nogmaals sterkte!

Deel Deze Pagina