nobody wants to be lonely

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door mams24, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams24

mams24 Nieuw lid

29 dec 2008
    2
    0
    0
    dag dames,

ik ben nu bijna 6 weken zwanger en zoals het er nu op lijkt ga ik dit in mn eentje doen.

de vader van het kind heeft het uitgemaakt toen hij hoorde dat ik zwanger was en zei dat hij nooit meer iets van mij of het kind wil vernemen. sinds die dag stress ik alleen maar en ben ik ook een paar keer gaan bloeden (donker bloed en witte vloed erdoor) mijn ex en ik hebben nog wel elke dag telefonisch contact en hij zegt dat hij me mist, maar niet toe is aan een kind. ik mis hem ook verschrikkelijk maar wil beide personen in mijn leven houden.

wie herkent dit en wat moet ik doen :cry:

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Meid wat een Kl#te situatie. Ik Kan je niet echt adviseren en ik denk dat jij ook weinig kan doen eigenlijk. Je kan hem niet dwingen zeg maar... En stel dat dat je wel lukt weet ik niet of dat nou een situatie is die jou heel gelukkig gaat maken. Want dat gaat veel spanningen met zich meebrengen of hij laat alles aan jou (over (wat betreft de verzoring van jullie kindje) waardoor je weer teleurgesteld raakt. Praat er goed met hem over, misschien is hij gewoon heel erg geschrokken en heeft tijd nodig om aan het idee te wennen? en draait hij later bij? Aan de andere kant vind ik hem ook onverantwoordelijk, wie aan seks doet weet dat daar ook consequenties aan kunnen hangen en hij kan niet zomaar van jou verwachten dat je het kindje bijv. weg laat halen, omdat hij er nog niet aan toe is... en jullie zijn ook geen tieners meer.
    Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe.

3. Niet meer actief

Die ex van jou gedraagt zich ontzettend kinderachtig. Zodra je zwanger was, maakte hij het uit. Wat ben je dan een loser. Ook al is hij naar eigen zeggen niet toe aan een kind, hij behoort zich netjes te gedragen en samen met zijn vriendin te praten over hoe nu verder i.p.v. je te laten vallen als een baksteen.

4. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    hey meisje,
    kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.
    Je kan hem inderdaad niet dwingen maar zou hij niet bijdraaien? Hij laat al merken dat hij jou niet kan missen, dus jullie relatie is volgens mij wel sterk genoeg om te overleven.
    Woon je op jezelf?
    Is je bloeding al gestopt?
    Probeer je niet te druk te maken, denk even aan je kleintje!
    dikke knuffel Helena

5. mams24

mams24 Nieuw lid

29 dec 2008
    2
    0
    0
    nee ik ik kan hem niet dwingen maar hij mij ook niet. hij heeft mij zeg maar een ultimatum gegeven, of ik haal het weg, dan is de relatie als "vanouds" of ik hou het en dan wil hij er niks mee te maken hebben.

hij is 35 en heeft een zoon van 11, hij wilt ook niet in een situatie belanden die hij nu heeft met zn ex, dat hij zn zoon eens in de zoveel tijd ziet. maar zo hoeft het niet te zijn met ons. ik vind ook dat hij dit kinderachtig oplost, maar kan ook wel begrijen dat hij geschrokken is.

ik woon nog bij mn ouders (die nog niks weten) maar was heel vaak bij hem. ik ga morgen naar de doker want ik bloed nog steeds een beetje (geen overvloed). toen ik mn ex zei dat ik bloedde, zei hij dat hij niks wilde horen over een embryo o.i.d.

ik vind dit zo frusterend allemaal!

6. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Ik heb ongeveer in zo een situatie gezeten. Ik heb bewust voor de kleine gekozen. Mijn ex ging toen al beetje vreemd met andere. Enw ilde ok neits met kindje te maken krijgen.
    Ik heb totaal geen spijt van mijn keuze en mis hem totaal neit. En ik ben al bijna 4 maandjes mama van een mooie gezonde dochter en het gaat mij heel goed af.

7. Shaar

Shaar Actief lid

27 aug 2008
    127
    0
    0
    Kies voor jezelf en de kleine!
    Ook al zou je voor abortus kiezen in de hoop dat het met hem weer goed zal komen, dan wordt het
    niet meer als vanouds!
    Verder geef je aan dat hij niets wil horen over
    het bloeden. M.a.w. het interesseert hem niet hoe
    het met jou en de kleine gaat!
    Jullie zijn beter waard.

Heel veel sterkte meid!
    Liefs Shaar

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Iemand die je voor een ultimatum stelt en je dus dwingt te kiezen tussen hem of je kind is niet goed bij zn hoofd en jou ook helemaal niet waard.

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik zat ook in soortgelijke situatie en ik heb gezegd dat die op kon donderen hoe dan ook want iemand die van je houdt zou jou nooit voor zo´n keuze zetten! en ja op dat moment is het erg moeilijk om voor je kindje te kiezen aangezien je het nog nooit gezien hebt en niet weet wat je te wachten staat en je toch veel van je vriend/man houdt maar als hij zegt als je het weghaalt dat hij dan weer verder wil gaan als vanouds liegt hij want hij zal je hoe dan ook dumpen of het houdt of weghaald maakt niet uit je bent nu n risico voor hem geworden! hij doet nu lief tegen je in de hoop dat je de baby weghaald en voor hem kiest maar daarna zal hij je toch dumpen meid! zo gaat het in 90% van dit soort gevallen... dus wees verstandig en maak een keuze voor jezelf! en laat hem totaal niet meetellen in de keuze die je maakt!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zat in dezelfde situatie en heb het toen wel weg laten halen voor hem. Na een maand gooide hij me het huis uit, omdat hij mijn verdriet niet aankon...

Ben blij dat ik nu een een man hebt die dolgraag kinderen wil met me...

11. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    hoe was het bij de verloskundige vandaag?

12. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Hé meis,
    Hoe is het bij de dokter afgelopen?
    Dumpen die loser, hij is jou niet waard.
    Jij en je kindje verdienen iemand die van jullie beide houdt, en je niet voor een keuze zet.
    Heel veel sterkte.

Dikke knuf,
    Debora

13. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ben het met de meiden eens zo'n gast is je niet waard!
    Ik ben ook alleen fijn gedumpt toen ik 16 weken in verwachting was en ook hij wilt niks met de kleine te maken hebben.
    Tuurlijk is het niet leuk als dat zo is maar aan de andere kant ook weer fijn dat je niet bang hoef te wezen dat je ex gaat zeuren over voogdij enzo toch?!

14. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

22 sep 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Misschien is het vergezocht van mij, maar zegt je ex niet gewoon dat hij je mist in de hoop dat jij het kind wat hij niet wil weghaald?
    En stel je zou een abortus doen en daarna laat hij je nog in de steek.
    Of dat je ontzettende spijt hebt en hij je er niet verder in steunt?

Je weet nooit 100% zeker of zijn gevoelens echt zijn,maar je weet wel zeker dat jou gevoelens echt zijn!
    Dus ga ervoor wat jij zelf voelt en denkt!

Liefs Laura

15. shirley125

11 sep 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    ik had precies hetzelfde, mijn vriend zei ook dat hij het uit maakte als ik het zou houden, en toen ik heb gezegt dat ik voor mijn kindje koos is hij dus weggegaan, want ik zou nooit hem boven mijn kind kunnen verkiezen als hij me voor zo'n keuze stelt.. dan weet ik zeker dat ik het hem kwalijk zou blijven nemen dus dan was het uiteindelijk toch wel uit gegaan en dan was ik en hem en mijn kindje kwijt.. maar uiteindelijk zag hij in dat ik het toch niet weg zou laten halen en is hij terug gekomen.

16. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi Meiden,

Ben nieuw hier bij dit topic,en ook ik ben alleenstaande mama.
    Ik heb al een dochter van 4 jaar en ben nu bijna 18 weken zwanger van de 2e en krijg een zoontje.
    De kinderen zijn van 2 verschillende vaders,de vader van me dochter had me ook laten zitten,en heb de opvoeding ook alleen moeten doen.
    Dacht dat me laatste ex echt de ware voor me was me famillie was helemaal weg van hem en hij had me 2 x ten huwlijk gevraagd ik raakte zwanger en we waren dol blij met het kindje...Ik heb een moeilijke start gehad en veel last van klachten gehad.En opeens veranderde hij,alles bleek gelogen te zijn dingen die hij vertelde had alleen maar ruzie met hem en ook hij gaf me een keus,maar toen waren we al uit elkaar of je betrekt me bij de zwangerschap of je haalt het weg...

Hij was terug gegaan naar ze ex waarmee hij ook een zoontje heeft,en hij had me zo pijn gedaan door al die dingen die hij me heeft aan gedaan en ik kon het niet aan hem erbij te betrekken en zei hem nee en toen zei hij me dan niet,we hebben toen een tijdje geen contact gehad,en kort geleden sprak ik hem aan de telefoon en hij zei me dat ik niet voor hem bestond en dat ik hem met rust moest laten en dat ik het niet waard was en dat dit kindje ook niet van hem is..

Ik kan het nog steeds niet geloven dat iemand zo iets zou zeggen weetje dat,heb het er ook nog steeds moeilijk mee ik krijg nu een zoontje en hij wil d,r niks van weten,ik ben nog nooit zo gekwetst in me hele leven.
    Ik ben dus ook alleen samen met me dochter van 4 met de 2e onderweg,ik weet dat ik een hele zware tijd tegemoed ga,en zie d,r best wel een beetje tegen op omdat ik er alleen voorsta en bang ben dat ik het niet zal redden..
    Maar ik doe me best en vecht voor me kinderen,maar dit is wel heel er moeilijk.

Groetjes

Deel Deze Pagina